مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

نگاه دولت تدبیر و امید توسعه مناطق محروم است/ ۸ پروژه ورزشی همدان در مناطق کم برخوردار افتتاح می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۳:۴۴
کد خبر: ۹۶۱۳۸۸
نگاه دولت تدبیر و امید توسعه مناطق محروم  است/ ۸ پروژه ورزشی همدان در مناطق کم برخوردار افتتاح می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید، توسعه زیر ساخت‌ها در مناطق کم برخوردار و توسعه نیافته است اعلام کرد که 8 پروژه ورزشی با این ویژگی‌ها در این استان با حضور سلطانی‌فر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  اظهار داشت: همزمان با دهه فجر و با پیگیری‌های مسئولان استانی و وزارتی ۸ پروژه، همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح  وبه بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: استادیوم ۵ هزار نفری ملایر، استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی اسدآباد، سالن ورزشی روستای سیمین، زمین چمن مصنوعی شهر آجین، استخر سرپوشیده شهر مریانج، سالن ورزشی ینگی کند و مجموعه هتل ویدیگ قرار است صبح فردا توسط وزیر افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان توضیح داد: هتل ویندیگ تنها فضای ورزشی و اسکانی استان  است که از محل ظرفیت ماده ۲۷ قانون مورد بهره برداری قرار گرفته و حدود ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت بخش خصوصی احداث، تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

جهانشیر در ادامه درخصوص استخر سرپوشیده اسدآباد گفت: احداث این پروژه از سال ۱۳۷۶ آغاز شده بود که در سال‌های اخیر با عزم و اراده مهندس شاهرخی استاندار، عراقی معاونت عمرانی استانداری، فرمانداری اسدآباد و مسئولان شرکت توسعه و نگهداری و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان پس از سال‌ها به بهره برداری رسید. از اهم اهداف دولت تدبیر و امید اجرای برنامه‌های توسعه در اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم  و کم برخوردار است.

وی ادامه داد: به صورت همزمان دو سالن ورزش روستایی، دو چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار افتتاح خواهد شد ضمن این که استخر سرپوشیده اسدآباد نیز در شهری با جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر به بهره برداری می‌رسد  که امیدواریم این پروژه‌ها بتواند زمینه نشاط و سلامتی مردم این شهرها و شهرستان‌ها را فراهم کند.

جهانشیر بیان کرد: نگاه ویژه‌ی دولت و وزارت ورزش و جوانان به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه زیر ساخت‌ها است تا علاوه بر این که عمومی سازی ورزش با سرعت بیشتر شود، بلکه این فرصت هم مهیا خواهد شد که مستعدین و نخبگان ورزشی شناسایی و به بدنه ورزش قهرمانی و تیم‌های ملی پیوند بخورند.

مدیرکل ورزش و جوانان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های ورزشی را توسعه ورزش محلات و توسعه ورزش همگانی دانست و گفت: با عنایت به برنامه‌های کلان ورزش در این بخش، بی‌تردید در سا‌ل‌های آینده می‌توانیم شاهد رونق بخشی این بخش و بالطبع معرفی پتانسیل‌های ورزشی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز