با هیچ‌کس تعارف نداریم؛

امیری: این دو شکست هیچ توجیهی ندارد/ ناقوس سقوط برای نساجی به صدا در آمده است

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۱:۰۰
کد خبر: ۹۶۱۴۶۹
امیری: این دو شکست هیچ توجیهی ندارد/ ناقوس سقوط برای نساجی به صدا در آمده است
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: همانطور که یک تیم به‌خاطر عملکرد خوب و برد پاداش می‌گیرد، طبعاً هنگام شکست و بازی نامطلوب هم باید همه جریمه شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی، با بیان اینکه شکست خانگی برابر سایپا و باخت به تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، اظهار کرد: این دو نتیجه نشان‌دهنده عملکرد ضعیف تیم است و بر همین اساس همه اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان ۱۰ درصد جریمه شدند.

وی افزود: همانطور که یک تیم به‌خاطر عملکرد خوب و برد پاداش می‌گیرد، طبعاً هنگام شکست و بازی نامطلوب هم باید همه جریمه شوند، انتظار مدیریت باشگاه از تیم با توجه به امکانات، اردوی نیم‌فصل و بازیکنانی که داریم بالاست.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه این تیم نسبت به نیم‌فصل اول دچار افت شده است، یادآور شد: با فوتبالی که در نیم‌فصل اول ارائه دادیم و بازیکنانی که در اختیار داریم تصور می‌کردیم در نیم‌فصل دوم به بالای جدول می‌رسیم اما اکنون باید برای بقا تلاش کنیم و این ناراحت‌کننده است.

امیری ادامه داد: بی‌تعارف ناقوس سقوط برای نساجی به صدا در آمده و با کسی هم تعارف داریم، من از هفته گذشته این خطر بزرگ را احساس کردم و به همین خاطر از روز چهارشنبه همراه تیم به سفر بوشهر رفتم، همه نکات مثبت و منفی را هم در این سفر نت‌برداری و یادداشت کردم.

وی بار دیگر بازیکنان تیمش را خطاب قرار داد و گفت: بازیکنان باید متوجه باشند که هزینه این تیم از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود در حالی که سرمایه‌گذاری در این فوتبال هیچ بازگشتی ندارد، کادر فنی، بازیکنان و اعضای این تیم باید بیش از این قدردان شرکت هواپیمایی وارش باشند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران پرشور و شمار نساجی تاکید کرد: طرفداران دوست‌داشتنی نساجی بدانند که ما هم به اندازه آنها از نتایج اخیر تیم ناراحتیم، یادآور می‌شوم اسم نساجی مازندران برای ما از همه چیز مهم‌تر است و در این مسیر با هیچ احدی رودربایستی نداریم اما فوتبال هم مثل زندگی ادامه دارد، ما می‌توانیم و باید بتوانیم هر چه زودتر و در  هفته آینده و هفته‌های بعد  این خاطرات تلخ را از ذهن طرفداران نساجی پاک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز