پرش موتورسوران در تپه‌های هیــو؛

نتایج مرحله سوم مسابقات کراس قهرمانی کشور مشخص شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۳:۱۲
کد خبر: ۹۶۱۵۹۷
نتایج مرحله سوم مسابقات کراس قهرمانی کشور مشخص شد
سومین مرحله از مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر و یادبود شهدای هواپیمای اکراینی با حضور قهرمانان کراس کشور، به میزبانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این دوره از رقابت‌ها که روز جمعه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح در پیست کراس شهدای هیو واقع در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، نزدیک به ۷۰ شرکت کننده برتر از ۱۱ استان و ۲ تیم باشگاهی حضور داشتند تا در رقابت با یکدیگر جایگاه خود را در جدول امتیازات مسابقات بالا ببرند.

در پایان این رقابت‌ها که با استقبال کم نظیر علاقمندان به موتورسواری روبرو شده بود در کلاس ۶۵ سی سی، محمد امین عیوضی پور از خوزستان، عرفان محبعلی از باشگاه کویر و رضا دیزجی از تهران اول تا سوم شدند.

همچنین در کلاس  ۱۵۰ سی سی، پوریا ثابتی‌فر از قزوین، علیرضا حسین احمدی از خراسان رضوی و امیررضا عوض‌پور از خوزستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس ۲۵۰سی سی  نیز، علیرضا برزوزاده از خراسان رضوی، مصطفی تیموری از سمنان و محمدحسین دانش پژوه از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در کلاس جوانان ۴۵۰ سی سی، امیررضا ثابتی‌فر از تهران،  مهران عسگری از قزوین و عرفان موذنی از اصفهان اول تا سوم شدند.

در کلاس  ۲۵۰ سی سی  پیشکسوتان نیز حمید متین خاکی باشگاه کویر، جواد پیری باشگاه کویر، سید کمال میرمحسنی از تهران اول تا سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی سی  مجید نصیرلو از تهران و امیر عسگری از قزوین و سعید سامانی پور از باشگاه هیو البرز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در نهایت پس از جمع بندی امتیازات تیمی در نهایت استان تهران با کسب ۱۵۳ ، تیم کویر تهران با ۱۲۷ و قزوین با ۱۰۰ امتیاز موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز