مینا بارانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قضاوت داوران ضعیف‌ترین بخش لیگ بانوان بود/ برای اجرای تفکراتم در حفاری نیاز به زمان داشتم

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۸:۱۷:۰۰
کد خبر: ۹۶۱۸۲۵
قضاوت داوران ضعیف‌ترین بخش لیگ بانوان بود/ برای اجرای تفکراتم در حفاری نیاز به زمان داشتم
سرمربی شرکت ملی حفاری ایران گفت: امسال هشت تیم رقابت تنگاتنگی برای حضور در پلی آف داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مینا بارانی، سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران، درباره حضور تیمش در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: من تقریبا پس از سه سال هدایت تیم حفاری را در این فصل برعهده گرفتم بنابراین برای اینکه تیم را کاملا با تفکرات و برنامه‌های خودمم ببندم نیاز به زمان داشتم. بخاطر همین در چند بازی نخست‌مان اصلا خوب نبودیم و امتیازات را از دست دادیم ولی رفته رفته تیم سر و شکل گرفت و الان به عنوان صدرنشین جواز حضور در پلی آف را به دست آوردیم.

او در مورد سطح کیفی لیگ بانوان توضیح داد: امسال 8 تیم رقابت تنگاتنگی برای حضور در پلی‌آف داشتند که این نشان می‌دهد اکثر تیم‌ها شرایط تقریبا یکسان و موجهی داشتند. از طرفی همین موضوع جذابیت بازی‌ها را هم دوچندان کرده بود. خوشبختانه تا شروع پلی‌آف هم با همین روند پیش آمد که امیدوارم با حساسیتی هم که این مرحله دارد همین مسیر تا روز فینال طی نیز شود.

بارانی درخصوص بخش داوری گفت: متاسفانه قضاوت داوران ضعیف‌ترین بخش مربوط به بازی‌های لیگ بود. فدراسیون همانطور که در بخش آقایان دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند باید برای بخش بانوان هم همین برنامه را اجرا کند. نه اینکه بگویم داوران از قصد خطا می‌کنند نه، اما سطح داوری‌ها واقعا ضعیف است و ما فقط می‌توانیم به دو یا سه داور خوب در فوتسال بانوان اشاره کنیم. داور باید به خوبی بلد باشد یک بازی را مدیریت کند و این مدیریت نیاز به آموزش دارد که باید فدراسیون آن را جدی بگیرد.

سرمربی حفاری در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم‌ملی ایران بتواند سومین قهرمانی را در جام ملت‌ها کسب کند یا خیر؟ گفت: فوتسال بانوان پتانسیل خوبی دارد و چون قبلا هم صاحب این عناوین بوده قطعا همه با انگیزه هستند. شهناز یاری هم مربی خوبی است که امیدوارم در کنار تیم‌ملی موفقیت‌های گذشته را تکرار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز