بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زوج خارجی برای خط حمله پرسپولیس ایرادی ندارد/ می‌توانیم در قطر امتیاز کامل را کسب کنیم/ موفقیت تیم ملی فوتبال در گرو حمایت از اسکوچیچ است

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۶:۰۳:۵۲
کد خبر: ۹۶۱۸۹۱
زوج خارجی برای خط حمله پرسپولیس ایرادی ندارد/ می‌توانیم در قطر امتیاز کامل را کسب کنیم/ موفقیت تیم ملی فوتبال در گرو حمایت از اسکوچیچ است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر استوکس به شرایط ایده‌آلی به لحاظ بدنی برسد می‌تواند برای تیم کارآیی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: الدحیل تیم پرمهره و قدرتمندی است که در چهار سال گذشته سرمایه‌گذاری زیادی روی تیم خود داشته و با خرید بازیکنان با کیفیت می‌خواهد در این رقابت‌ها موفق باشد. از طرفی پرسپولیس نیز یک بازی سخت و پرفشار داشته اما خوشبختانه دست سرمربی تیم روی نیمکت باز است و این یکی از نقاط قوت پرسپولیس است که اگر بازیکنی آسیب دید یا در شرایط آرمانی قرار نداشت، بازیکن جایگزین بتواند به خوبی جای او را در تیم پر کند.

وی‌افزود: همواره بازی اول در هر تورنمنت اهمیت بالایی دارد و فکر می کنم پرسپولیس اگر مقابل تیم قدرتمند الدحیل در قطر بتواند امتیاز کامل را به دست بیاورد که توان انجام این کار را دارد، استارت بسیار خوبی برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا زده است. امیدوارم بچه ها بتوانند با تمرکز بالا در زمین نتیجه قابل قبولی را به دست بیاورند و به نتیجه گرفتن در این دیدار خوش بین هستم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرش پیرامون استوکس چیست و آیا موافق تغییر زوج خط حمله پرسپولیس و حضور همزمان استوکس و اوساگونا در کنار هم هست یا خیر، اظهار داشت: به نظر من استوکس اگر شرایط بدنی خوبی داشته باشد می تواند به تیم کمک کند و بازیکن خطرناکی برای هر خط دفاعی باشد. او در بازی استقلال نشان داد قدرت تمام کنندگی خوبی دارد و روی ضربه ضربات کاشته نیز می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. درباره بحث زوج خط حمله ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که پرسپولیس مهاجم جدید برای این جذب کرد تا مشکل خود در گل زدن را برطرف کند. علیپور در نوک خط حمله حضور دارد و بازیکن جنگنده و دونده ای است که قدرت گلزنی خوبی دارد اما اگر گل محمدی این تشخیص را بدهد که زوج خط حمله پرسپولیس دو بازیکن خارجی باشند به نظر من هیچ ایرادی ندارد و مهم این است آنها بتوانند برای تیم ثمربخش باشند و گلزنی کنند.

ابوالقاسم‌پور در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی تصریح کرد: به هرحال انتخاب سرمربی تیم ملی علی‌رغم مشکلاتی که برخی به آن واکنش نشان داده اند صورت گرفت. نکته مهم در حال حاضر موفقیت تیم ملی است و موفقیت تیم ملی منوط به حمایت همه جانبه خانواده بزرگ فوتبال از کادر فنی و بازیکنان است و بنده معتقدم بازیکنان تیم ملی و کارشناسان فوتبال باید به اسکوچیچ در ادامه راه کمک کنند تا به امید خدا بتوانیم با کسب 6 امتیاز در بازی های فروردین با قدرت بیشتری به مصاف دیدارهای خردادماه برویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز