جدایی بولات از آنتورپ؛

رقیب بیرانوند به صورت رسمی خودش را بازنده اعلام کرد+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۲:۵۲
کد خبر: ۹۶۱۹۰۵
رقیب بیرانوند به صورت رسمی خودش را بازنده اعلام کرد+عکس
یک رسانه بلژیکی مدعی شد سنگربان شماره یک تیم فوتبال رویال آنتورپ در فصل نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت «فوتبال نیوز» بلژیک ضمن تمجید از عملکرد سینان بولات دروازه بان ترکیه‌ای و اصلی تیم فوتبال رویال آنتورپ اعلام کرد این بازیکن به علت نارضایتی از طولانی شدن روند تمدید قراردادش، در فصل تابستان به عنوان بازیکن آزاد از آنتورپ جدا خواهد شد.

این رسانه در ادامه نوشت: سینان بولات این فصل در رویال آنتورپ عملکرد خوبی داشته و این در حالی است که او هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده است. به نظر می‌رسد تأخیر آنتورپ خیلی طولانی شده و دروازه بان ترکیه‌ای نمی‌تواند با این وضعیت کنار بیاید.

sina

در همین باره سینان بولت بیان کرد: صادقانه بگویم، ترجیح می‌دهم در مورد آن حرفی نزنم. برادرم نماینده من است و او کاملاً درگیر این مسئله خواهد بود. همچنین نمی‌خواهم با بیان برخی اظهارات، تنش را شروع کنم. همه چیز در حال حاضر خوب پیش می‌رود، بنابراین دلیلی وجود ندارد درباره آن صحبت بکنم، البته درست است که این موضوع خیلی طولانی شده است.

به طرز عجیبی، آنتورپ در حال حاضر سرگرم دروازه بان‌های دیگر است و به نظر می‌رسید علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی در ژانویه  به این تیم بپیوندد اما انتقال هنوز انجام نشده است، بنابراین بیش از پیش به نظر می‌رسد که بولات در تابستان به طور آزاد آنتورپ را ترک کند که این یک ضرر بزرگ برای این تیم خواهد بود. به هر حال مقدمات این دروازه بان برای رفتن از این باشگاه نشان می دهد رقیب بیرانوند حتی تمایلی برای مبارزه با او ندارد و با این کار خودش را به صورت رسمی بازنده اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز