علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند/ چیزی برای از دست دادن نداریم/ تیم ما از روز اول در حد دسته یک هم نبود!

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۸:۳۸
کد خبر: ۹۶۱۹۱۷
گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند/ چیزی برای از دست دادن نداریم/ تیم ما از روز اول در حد دسته یک هم نبود!
بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: 12 بازی تا آخر فصل باقی‌مانده است، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا ابراهیمی، بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم خود مقابل تیم تراکتور بیان کرد: من به دلیل این که در بازی‌های قبلی سه اخطاره شده بودم، از حضور در این بازی محروم شدم اما آمارهای بازی را که در بخش‌های مختلف نگاه کردم، همه چیز به نفع تیم ما بود. بازیکنان ما واقعا عالی بازی کردند، گل زدند، مالکیت توپ در دستشان بود و موقعیت گل داشتند. متاسفانه از شانس بد ما، با شوت به موقع اکبر توانستند بازی را یک-یک مساوی کنند.

وی در ادامه افزود: پس از مساوی شدن نتیجه بازهم موقعیت گل داشتیم تا بازی را ببریم اما مظاهری دروازه‌بان تراکتور دقایق پایانی بازی نتوانست دوتوپ را بسیار خوب دریافت کند و به بیانی مانع گل‌زنی دوباره ما شد. 

ابراهیمی اظهار داشت: من از همان ابتدا گفته بودم که تیم گل‌گهر از ابتدای فصل بد بسته شده است، این تیم حتی در سطح لیگ دسته یک هم نبود چه برسد به لیگ برتر. من این موضوع را با کادرفنی قبلی هم در میان گذاشته بودم اما اهمیتی ندادند. وقتی مربیان جدید آمد تا کار را دست بگیرند و در نیم فصل بازیکن جدید جذب کنند، چون در مورد بازیکنان دستمان خالی بود، کمی زمان برد.

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پایان گفت: در نیم فصل دوم سه بازی را پشت سرگذاشتیم که در آن‌ها فوق‌العاده عمل کردیم اما بازهم در هیچ کدام پیروز نشدیم. در این سه دیدار ابتدا تیم ما جلو بوده اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم و پیروز شویم. انشاالله از این هفته بردهای ما شروع شود تا بتوانیم در جدول رده‌بندی صعود کنیم. 12 بازی تا آخر فصل باقی‌مانده است، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. باید کاملا انتحاری بازی کنیم تا بتوانیم 3 امتیاز کسب کنیم، مطمئم گل گهر در لیگ برتر می‌ماند.

نظر شما