شهرخودرو ایران-الهلال عربستان؛

تقابل دشوار شهرخودرو با قهرمان آسیا/ نماینده مشهد به تجربه رحمتی و خلعتبری دلگرم است

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۱:۲۲
کد خبر: ۹۶۲۰۶۶
تقابل دشوار شهرخودرو با قهرمان آسیا/ نماینده مشهد به تجربه رحمتی و خلعتبری دلگرم است
تیم فوتبال شهرخودرو ایران در امارات به مصاف قهرمان آسیا خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال شهرخودرو مشهد که به عنوان نماینده ایران موفق شد در دو بازی مرحله پلی آف، مقابل الرفاع بحرین و السیلیه قطر به پیروزی برسد و برای نخستین بار راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود، در اولین دیدار خود و از ساعت 18:10 در ورزشگاه زعبیل دوبی امارات به مصاف الهلال عربستان می رود.

شهرخودرو که بعد از جدایی یحیی گل محمدی و آمدن مجتبی سرآسیابی روزهای پرتلاطمی داشت، با این مربی هم موفق عمل کرد و توانست از سد نماینده های بحرین و قطر عبور کند تا مجوز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. شهرخودرو بعد از انجام دو دیدار دشوار، در لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت و مغلوب حریفش شد؛ نتیجه ای که خستگی سفرهای خارج از کشور هم در آن بی تاثیر نبود.

سرآسیابی در این مسابقه علاوه بر انگیزه نفرات خود، به تجربه های سیدمهدی رحمتی، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی دلگرم است و تلاش می کند عملکرد خوبی را مقابل حریف نامدارش ارائه بدهد.

در سمت مقابل هم تیم الهلال قرار دارد که فصل پیش توانست با قدرت قهرمان آسیا شود و نماینده عربستان می خواهد بازهم در قاره کهن قدرت نمایی کند. الهلال که با زوج جووینکو و گومیس این جام را فتح کرده بود، کماکان دو بازیکن خطرناک خود را در اختیار دارد و بازیکنان شهرخودرو باید مراقب آنها باشند.

کو هیونگ جین از کره جنوبی قضاوت این دیدار را برعهده دارد. در دیگر مسابقه این گروه تیم های پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات از ساعت 14:30 در تاشکند مقابل هم قرار می گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز