پرسپولیس ایران-الدحیل قطر؛

دوئل آشنا با شوالیه‌های قرمز/ قصه آسیایی پرسپولیس از دوحه آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۶۲۲۷۲
دوئل آشنا با شوالیه‌های قرمز/ قصه آسیایی پرسپولیس از دوحه آغاز می‌شود
تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت 18:45 امروز در قطر به مصاف الدحیل می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امروز به وقت کشورمان و در دوحه قطر به مصاف تیم قدرتمند الدحیل می رود.

پرسپولیس که این روزها با یحیی گل محمدی، سرمربی جدیدش روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و با حاشیه امنیت نسبتا مناسبی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، در حالی به مصاف شوالیه های قرمز می رود که نماینده قطر بازیکنان قدرتمندی را در اختیار دارد و همین عامل باعث می شود تا تقابل دو تیم زیبا و تماشایی از آب در بیاید.

پرسپولیس که با هدایت برانکو توانسته بود حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کند، سال گذشته در گروه خود چهارم شد و همین عامل باعث شده تا سرخ پوشان انگیزه مضاعفی برای جبران مافات داشته باشند و به نوعی بخواهند بار دیگر در قاره آسیا قدرت نمایی کنند.

دو تیم تا به حال 6 بار به مصاف هم رفته اند که 3 برد سهم پرسپولیس، 2 برد برای الدحیل و 1 مساوی هم کسب شده و مطمئنا برد سه بر صفر قرمزها مقابل الدحیل می تواند خاطره انگیزترین آنها باشد.

مهدی بن عطیه (مراکش)، ماریو مانژوکیچ (کرواسی)، هان کوانگ سونگ (کره شمالی) و ادمیلسون جونیور (بلژیک) بازیکنان خارجی الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا هستند. الدحیل در هفته های اخیر در لیگ قطر نتایج خوبی گرفته بود اما شکست یک بر صفر مقابل الریان برای کمتر کسی تصور می شد.

یحیی هم به نفراتی نظیر علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، احمد نورالهی، بشار رسن، وحید امیری، مهدی ترابی و ..... چشم دوخته تا بتواند با بهترین نتیجه قطر را ترک کند.

ضمن اینکه حضور نفراتی نظیر علی علیپور، کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس در نوک خط حمله می تواند دست گل محمدی را باز بگذارد و باید دید قرمزهای تهران مقابل قرمزهای دوحه چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد.

در دیگر مسابقه گروه سوم تیم های شارجه امارات و التعاون عربستان از ساعت 18:25 مقابل هم قرار می گیرند.

اسامی تیم داوری ازبکی این مسابقه به شرح زیر است:

داور: عظیم موف عزیز

کمک ها: سرازیت دینوف رسلان – عثمانوف آلی شهر

داور چهارم: ایلیگیز تانتاشف

نظر شما