پایان رافت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مقابل الدحیل به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد/ ترکیب علیپور و اوساگونا می‌تواند در لیگ قهرمانان موفق شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۶:۱۹:۴۳
کد خبر: ۹۶۲۴۲۱
پرسپولیس مقابل الدحیل به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد/ ترکیب علیپور و اوساگونا می‌تواند در لیگ قهرمانان موفق شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی از ترکیب علیپور و اوساگونا استفاده می‌کند. البته اساگونا هنوز با تیم خیلی هماهنگ نشده است اما توانسته علیپور را آزاد تر کند.

به گزارش گروه ورزرشی خبرگزاری برنا؛ پایان رافت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و دلیل آن هم صدرنشینی قاطعانه لیگ برتر است.

وی افزود: نکته مهم دیگر درباره پرسپولیس این است که این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد که با یکدیگر و نوع بازی هم آشنا هستند و تجربه بازی کردن کنار هم می تواند در این مسابقات اهمیت بالایی داشته باشد. البته السد، الریان و الدحیل تیم‌های بسیار خوب قطر هستند که بازیکنان توانمندی نیز دارند از جمله مانژوکیچ و یک بازیکن برزیلی که در این تیم هستند.

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: الدحیل می داند که در آزادی کار بسیار سختی دارد و از این رو برای برد به میدان می رود و در این سوی میدان نیز پرسپولیس تیمی نیست که به حریف خود ببازد، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. به هرحال امیدوارم تیم پرسپولیس که از دروازه تا خط حمله بازیکنان خوب و کارآمدی دارد در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

رافت در پاسخ به این سوال که وضعیت مهاجمان پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کند اظهار داشت: فکر می کنم یحیی گل محمدی از ترکیب علیپور و اوساگونا استفاده می‌کند. البته اساگونا هنوز با تیم خیلی هماهنگ نشده است اما توانسته علیپور را آزاد تر کند. بسیاری از تیم‌های مطرح کشور های مختلف یک مهاجم قد بلند و تخریبی در کنار یک بازیکن سرعتی و تکنیکی قرار می دهند و این گونه بازیکنان زوج موفقی در خط حمله هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز