یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در شرایط خوبی به سر می‌برد/ مقابل الشرطه باید هوشمندانه بازی کنیم/ مطهری در کنار قائدی جای خالی دیاباته را پر می‌کنند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۵:۲۵:۵۴
کد خبر: ۹۶۲۴۲۲
استقلال در شرایط خوبی به سر می‌برد/ مقابل الشرطه باید هوشمندانه بازی کنیم/ مطهری در کنار قائدی جای خالی دیاباته را پر می‌کنند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ارسلان‌ مطهری نیز نشان داده می‌تواند در کنار قائدی زوج خوبی در خط حمله استقلال تشکیل دهد.

به گزارش گروه ورزرشی خبرگزاری برنا؛یدالله اکبری پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال درباره دیدار حساس این تیم مقابل الشرطه عراق در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و همانگونه که دیدید این تیم در دربی بسیار خوب عمل کرد و فکر می کنم روحیه بازیکنان نیز برای این بازی خوب باشد.

وی افزود: سه امتیاز این دیدار می‌تواند برای استقلال باشد و انشاالله خواهد بود. البته به شرط اینکه تیم هوشمندانه مقابل حریف خود بازی کند و البته جز این هم از بازیکنان خوب استقلال انتظار نمی رود.

هافبک سابق استقلال درباره نبود دیاباته و اینکه آیا نبود او می تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم مشکل ساز شود اظهار داشت: به شخص بسیار بازی دیاباته را دوست دارم و معتقدم او بازیکن بسیار خوبی است. اما ارسلان‌ مطهری نیز نشان داده می‌تواند در کنار قائدی زوج خوبی در خط حمله استقلال تشکیل دهد. استقلال بازیکنان بسیار خوب و آماده ای دارد به نظر من میلیچ از بازیکنان خوب استقلال است و البته در مورد ریگی نیز باید بگویم از جزو بازیکنان خوب و زحمتکش تیم است که شاید بازی هایش به چشم هواداران نیاید اما هر دوی این بازیکنان در خدمت تیم هستند.

وی در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه حضور چشمی در خط هافبک بهتر است عنوان کرد: روزبه چشمی بازیکن بسیار خوبی است و در عین حال باید به این نکته اشاره کنم که نظر سرمربی در این مورد می‌تواند فنی تر باشد. به هرحال استقلال در پست هافبک دفاعی علی کریمی را دارد که خوب بازی می‌کند و بسیار نیز آماده است.

نظر شما