امروز منتشر شد؛

بیانیه وزارت ورزش و جوانان در آستانه چهل و یکمین بهارشکوهمند انقلاب اسلامی

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۶:۴۷
کد خبر: ۹۶۲۶۲۳
بیانیه وزارت ورزش و جوانان در آستانه چهل و یکمین بهارشکوهمند انقلاب اسلامی
وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه ای مردم و جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی را برای خلق حماسه ی باشکوه دیگری در راهپیمایی عظیم ٢٢ بهمن دعوت کرد .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

انقلاب اسلامی ایران  ۲۲ بهمن  سال ۱۳۵۷  به رهبری امام خمینی(ره) طلوع کرد و «اعجاز بزرگ قرن» لقب گرفت .

 اکنون که چهل و یکمین سال پر افتخار انقلاب  با چهلمین روز شهادت اسطوره مقاومت سردار سلیمانی مقارن شده بار دیگر در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن ،ایستادگی و اتحاد ملت  ایران در برابر دشمنان را نشان خواهیم داد .

 خداوند متعال را شاکریم که چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی همچنان با عشق و ارادت به آرمان های امام راحل و اندیشه های مقام معظم رهبری همراه است.

جامعه ورزش و جوانان کشور،بار دیگر همراه با وزیر ،معاونین ،مدیران و روسای فدراسیونهای ورزشی ،ورزشکاران و قهرمانان با شرکت در این آیین ملی ضمن تجدید میثاق  با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام با آحاد مردم ،اقتدار ایران عزیز  را به نمایش خواهد گذاشت .

وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با ارج نهادن به خون شهدا  در روز ۲۲ بهمن ٩٨   بار دیگر  با حضور پرشور و شعور، ضمن اثبات وفاداری به  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،در صدد است تاحماسه دیگری را در تاریخ پرافتخار  کشورمان رقم بزند.

میعادگاه جامعه ورزش و جوانان :ضلع شمالی خیابان ازادی،بعد از خیابان حبیب الله بین کوچه قدیر و صادقی مقابل شرکت ایران خودرو  راس ساعت ۹

نظر شما