در کسب عنوان قهرمانی هت تریک کردیم؛

کریمی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم/ تلاش می‌کنیم ترکیب تیم را برای فصل بعد حفظ کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۳:۳۰
کد خبر: ۹۶۲۷۴۲
کریمی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم/ تلاش می‌کنیم ترکیب تیم را برای فصل بعد حفظ کنیم
سرمربی تیم سپاهان پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم کریمی، سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان درخصوص قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ بیان کرد: چهار سال است که تیم سپاهان در لیگ برتر بانوان حضور دارد و در طول این مدت یک بار نایب قهرمان شدیم و امسال برای سومین سال پیاپی با ایستادن روی جایگاه نخست، در کسب عنوان قهرمانی هت تریک کردیم.

وی ادامه داد: سطح رقابت های لیگ هر سال بیشتر می شود اما تیم های سپاهان، ذوب آهن و هیئت خراسان رضوی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند و به همین دلیل دیدار این تیم حساسیت بالاتری دارد و این موضوع باعث افزایش جذابیت بازی های لیگ بانوان شده است.

کریمی افزود: هفته ای ۳ جلسه تمرین داشتیم اما با توجه به اینکه در ترکیب تیم ما هم بازیکن جوان و هم بازیکن غیر بومی حضور داشت، پیش از شروع رقابت ها، حدود یک هفته اردو تمرینی برای ورزشکاران برگزار کردیم تا با هماهنگی و آمادگی کامل راهی مسابقات شویم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه، بازیکنان تیمم آنچه که مد نظر کادر فنی بود را در زمین اجرا کردند و با ارائه بازی خوب توانستند عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آورند و من از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

کریمی عنوان کرد: سعی می کنیم که شرایط به گونه ای باشد که بازیکنان تیم را برای رقابت های سال آینده حفظ نماییم تا باز هم با کسب عنوان قهرمانی، از جایگاه تیم سپاهان دفاع کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون، انجمن، سازمان لیگ و همچنین حامی مالی تیم تشکر می کنم که فضایی را ایجاد کردند تا بانوان والیبال نشسته ما بتوانند در رقابت ها حاضر شوند و از دنیای حرفه ای ورزش دور نمانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز