حسین چرخابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان کار آسانی در خارج از خانه ندارد/ مقابل تیم‌های عربی باید محکم بازی کنیم/ نقطه قوت زردپوشان در خط حمله است

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۷:۱۵:۱۱
کد خبر: ۹۶۲۸۱۹
سپاهان کار آسانی در خارج از خانه ندارد/ مقابل تیم‌های عربی باید محکم بازی کنیم/ نقطه قوت زردپوشان در خط حمله است
پیشکسوت تیم سپاهان گفت: سپاهان اگر باهوش باشد قطعا در بازی خارج خانه هم می‌تواند برنده بازی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین چرخابی، پیشکسوت سپاهان درباره دیدار این تیم مقابل العین امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: قبل از اشاره به بازی سپاهان باید بگویم که هر چهار نماینده ما کار سختی در این مسابقات دارند. فکر می‌کنم باید همه بازیکنان با جان و دل برای موفقیت تیم‌شان تلاش کنند. در این مدت همه شاهد بودیم که چطور کنفدراسیون فوتبال آسیا و برخی از کشورهای عربی به دنبال ضربه زدن به فوتبال ایران بودند، بنابراین باید محکم‌تر از همیشه برای پیروزی بجنگیم.        

او ادامه داد: در خصوص بازی سپاهان باید بگویم که این تیم هم در اولین دیدارش کار خیلی آسانی ندارد ولی اگر باهوش باشد قطعا در بازی خارج خانه هم می‌تواند برنده شود. العین تیم بسیار قوی است که حتی در رقابت‌های باشگاهی امارات هم عنوان قهرمانی را به دست آورده اما نکته مهم تقابل این تیم در این است که دقیقا بخش نقطه قوت سپاهان نقطه ضعف العین است. العین هم در خط دفاعی و هم در درون دروازه روی توپ‌هایی که هوایی هستند بازیکن خوبی ندارد که بتواند دفاع کند. این در حالی است که سپاهان در این بخش خبره است، بنابراین سپاهان باید تلاش کند از این طریق صاحب گل شود.

چرخابی در پایان در مورد ماندن قلعه نویی در کنار طلایی پوشان گفت: سپاهان در حال حاضر تیمی است که دقیقا روی تفکرات و فلسفه فوتبالی امیر قلعه نویی بسته شده است و چون این تیم در هم رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارد و هم در لیگ ایران مدعی قهرمانی به شمار می‌رود و از طرفی جام حذفی را هم پیش رو دارد بی‌شک با تغییر کادر فنی بسیار آسیب می‌دید. قطعا در این شرایط بحرانی ماندن قلعه نویی کمک زیادی را به سپاهان خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز