استقلال ایران یک-الشرطه عراق یک؛

تساوی آبی‌ها در زمین ناهموار اربیل/ پیروزی از دست استقلال پرید

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۰:۴۲
کد خبر: ۹۶۲۸۴۶
تساوی آبی‌ها در زمین ناهموار اربیل/ پیروزی از دست استقلال پرید
تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الشرطه عراق به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه حریری اربیل که زمین ناهمواری داشت به مصاف الشرطه عراق رفت و نخستین دیدارش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد. این مسابقه به تساوی یک-یک انجامید تا نمایندگان ایران و عراق امتیازات را در هفته اول تقسیم کنند.

در همان لحظات ابتدایی تیم استقلال صاحب فرصت شد اما ضربه شاهین طاهرخانی راه به جایی نبرد. در دقیقه 3 خطای آرش رضاوند روی بازیکن الشرطه در میانه میدان با کارت زرد از سوی داور مسابقه همراه شد. در دقیقه 18 ضربه صباح را حسین حسینی دفع کرد. در دقیقه 24 پاس در عرض میلاد زکی پور در حالی که داشت به ارسلان مطهری می رسید را کاظم، مدافع الشرطه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل اول استقلال به ثمر برسد. در دقیقه 32 مهدی قائدی به علت مصدومیت از زمین بیرون رفت و در دقیقه 35 جای خودش را به مرتضی تبریزی داد. در دقایق پایانی بازیکن الشرطه بازهم مرتکب اشتباه شد و شانس آورد که تبدیل به گل خودی دیگری نشد. نیمه اول با یک گل به سود استقلال خاتمه پیدا کرد.

با آغاز نیمه دوم شاهین طاهرخانی، مدافع استقلال با کم تجربگی مرتکب خطای پنالتی روی بازیکن حریف شد. علی فائز، پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای دقیق و خلاف جهت حرکت حسین حسینی گل تساوی را وارد دروازه استقلال کرد. در دقیقه 61 ضربه ایستگاهی وریا غفوری به مدافعان الشرطه برخورد کرد و دفع شد. در دقیقه 64 ضربه میلاد زکی پور با اختلاف اندکی از کنار دروازه میزبان راهی اوت شد. در دقیقه 69 پاس خوب مسعود ریگی به تبریزی رسید اما ضربه مهاجم استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 82 تبریزی صاحب فرصت ایده آلی شد ولی ضربه پای چپ او راهی اوت شد. زکریا مرادی هم در دقیقه 83 به جای طاهرخانی وارد زمین شد. در دقیقه 88 شوت زکی پور را گلر الشرطه ناقص دفع کرد و در ادامه ضربه مرادی هم راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 92 ضربه مرادی را دروازه بان به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم ارسال شد اما ضربه سر ریگی به بیرون رفت و احمد العلی، داور اردنی سوت پایان مسابقه کشید.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی (83 زکریا مرادی)، میلاد زکی‌پور،‌ وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی،‌ آرش رضاوند، مهدی قائدی (35 مرتضی تبریزی) و ارسلان مطهری.

ترکیب الشرطه:

احمد باسل، حسام کاظم، علی فائز عطیه، فیصل جاسم، ولید سالم، مازن فیاض (86 کارلون)، علاء عبدالزهرا، نبیل صباح (3+90 سعد ناطق)، محمد مظهر، سعد عبدالامیر لوآبی و علی یوسف (89 جونیور).

نظر شما