سرمربی تیم فوتبال استقلال:

تماشاگران به خاطر وریا غفوری آمده بودند/ از نتیجه بازی راضی نبودم

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۰:۱۰:۱۲
کد خبر: ۹۶۲۹۱۲
تماشاگران به خاطر وریا غفوری آمده بودند/  از نتیجه بازی راضی نبودم
فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل الشرطه عراق حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل الشرطه عراق حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مجیدی اظهار داشت: طبیعتا از نتیجه بازی راضی نبودم ولی از تلاش بازیکنانم خیلی راضی هستم و از آن‌ها ممنونم که با وجود انجام چهار بازی در دوازده روز و خستگی ناشی از آن، فوق العاده بودند. اما درباره شرایط زمین باید بگویم که شرایط زمین مساعد نبود و آنطور که باید و شاید نمی‌توانستیم فوتبال خود را ارائه دهیم ولی از بازیکنانم ممنونم که تلاش کردند و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بهتر بازی می‌کنیم. درباره تماشاگران هم باید بگویم که استقلال در همه جای دنیا تماشاگر دارد ولی فکر می‌کنم نصف این تماشاگران بخاطر وریا آمده بودند و از آن‌ها ممنونم که به ورزشگاه آمده بودند و استقلال را تشویق کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم.

وی افزود: ما در دوازده روز چهار بازی سنگین کردیم و نه تنها چشمی بلکه ما به باقری و میلیچ هم استراحت دادیم و سعی کردیم کسانی را بازی دهیم که شرایطشان برای بازی کردن بهتر بود و به همین دلیل به چند بازیکنمان امروز استراحت دادیم.

سرمربی تیم استقلال بیان کرد: تیم‌های حاضر در گروه ما، تیم‌های قدرتمندی هستند. ما در تمام بازی‌ها با تمام قوا وارد زمین می‌شویم. بازیکنان بسیار خوبی داریم و نشان داده‌ایم که اگر چند بازیکن مصدوم یا خسته شوند، جانشین‌های آن‌ها با کیفیت هستند. از این جهت مشکلی نیست و تلاش می‌کنیم بازی‌های بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

نظر شما