سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد:

سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد ریالی بخش خصوصی در توسعه اماکن ورزشی تهران

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۸:۴۳
کد خبر: ۹۶۳۶۱۷
سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد ریالی بخش خصوصی در توسعه اماکن ورزشی تهران
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد ریالی بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران، مجید رباطی با اعلام این خبر اظهار داشت: روند نگهداشت، تعمیر، بازسازی و توسعه اماکن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی، نه تنها یکی از راهکارهای توسعه سخت افزاهای ورزشی قلمداد می‌شود، بلکه بر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در امور شهری نیز موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب بخش خصوصی در بهبود فعالیت مراکز ورزشی پایتخت ادامه داد: در این راستا مبلغ کل سرمایه گذاری ها در سال 98، یکصد و یک میلیارد و 489 میلیون و 650 هزار ریال بوده است.

به گفته سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، مجموعه‌های ورزشی دستگردی، نونهالان، پرواز، سهند، فدک و طرشت، از جمله پروژه‌هایی است که سرمایه بخش خصوصی را با انعقاد قراردادهایی مجزا، به خود جذب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا در سال ۹۹ با افزایش جلب مشارکت بخش خصوصی، موضوعاتی چون نوسازی مجموعه‌های ورزشی با روند بهتری دنبال شود.

نظر شما