ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

سهل انگاری عجیب فدراسیون ژیمناستیک/ شکست تیم پرستاره در پایتخت/ استقلال در عراق شوکه شد!

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۶:۲۱:۴۵
کد خبر: ۹۶۳۷۴۶
سهل انگاری عجیب فدراسیون ژیمناستیک/ شکست تیم پرستاره در پایتخت/ استقلال در عراق شوکه شد!
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: سپاهان

در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان سه شنبه از ساعت ۱۸:۲۰ در امارات مقابل العین قرار گرفت که این دیدار با برتری قاطع ۴ بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید. محمد محبی در دقیقه ۳۸، کی‌روش استنلی در دقیقه ۴۶، سروش رفیعی در دقیقه ۵۲ و محمد طیبی در دقیقه ۸۰ برای سپاهان گل زدند.

بازنده هفته: پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه قطر به مصاف الدحیل رفت که این دیدار با شکست ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. این اولین بازی سرخ پوشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود با هدایت یحیی گل محمدی به شمار می‌رفت.

شخصیت هفته: مهدی قائدی

تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شهر اربیل به مصاف تیم الشرطه عراق رفت که در نیمه نخست این بازی مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال دچار مصدومیت شد. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، که پیش از این نسبت به خستگی بازیکنانش و احتمال مصدومیت آنها نگران بود، قائدی را تعویض کرد و مرتضی تبریزی در دقیقه ۳۵ به جای وی وارد زمین شد. قائدی دومین بازیکن کلیدی آبی پوشان پس از شیخ دیاباته است که در هفته گذشته با مصدومیت مواجه می‌شود.

نقد هفته:  فدراسیون ژیمناستیک

فدراسیون ژیمناستیک اخیرا مدعی شده بود دولت استرالیا در صدور روادید ملی‌پوشان ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی این کشور اختلال ایجاد کرده این درحالی است که کمیته ملی المپیک رسما اعلام کرد  مقصر ماجرا فدراسیون ژیمناستیک است نه دولت استرالیا که از راه‌های غیر رسمی و دیر برای صدور ویزا اقدام کرده بود.

مسابقه هفته: شهرداری ارومیه- سایپا تهران

رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ‌ برتر والیبال ۲۰ بهمن با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی، نارنجی پوشان سایپا در خانه، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم مدعی و پر ستاره شهرداری ارومیه پیروز شد.

پیشنهاد هفته: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آتی به مصاف رقبای خود خواهند رفت. در گروه اول استقلال به مصاف الاهلی عربستان می رود. شهرخودرو میهمان پاختاکور ازبکستان خواهد بود. پرسپولیس در امارات به دیدار الشارجه خواهد رفت و سپاهان در قطر به جدال السد می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز