معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با برنا

هنوز چیزی برای ما تمام نشده است/ به قضاوت داوران توجه‌ای نمی‌کنم

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۲۷:۳۴
کد خبر: ۹۶۳۷۵۷
هنوز چیزی برای ما تمام نشده است/ به قضاوت داوران توجه‌ای نمی‌کنم
بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو گفت: من به عنوان یک بازیکن در حین بازی فقط به بازی توجه دارم و این که داوران دقیقا چگونه قضاوت می‌کنند را زیر نظر ندارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ معصومه اسماعیل‌زاده، بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو اصفهان، درباره دیدار با گروه بهمن در دور برگشت مرحله نیم نهایی لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی رفت که در اصفهان برگزار شد و تیم ما میزبان مسابقات بود در کوارتر اول خیلی خوب شروع کردیم ولی متاسفانه رفته رفته در خط دفاعی با مشکل مواجه شدیم و همین موضوع باعث شد گروه بهمن به خوبی از فرصت استفاده کند و برنده بازی شود. هیچ چیز برای تمام نشده و قطعا تا روز آخر تلاش خواهیم کرد. اگر بتوانیم نتیجه این دیدار را به سود خودمان به پایان برسانیم، تکلیف صعود به فینال را به بازی سوم می‌کشانیم.

او درباره کیفیت لیگ امسال توضیح داد: لیگ خوب بود چون اکثر بازیکنان در تیم‌ها پخش شده بودند که شرایط برابری را برای همه به وجود آورده بود اما مهم ترین ضعف را می‌توان به نبود اسپانسرهای خوب و قوی اشاره کرد که در همان روزهای نخست باعث کنار کشیدن برخی تیم‌ها و بی تیم ماندن تعدادی از بازیکنان جوان و با استعداد شد ولی در مجموع خوب بود.

بازیکن نامی‌نو در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود داوران خطای بازیکنان ملی‌پوش را نمی‌گیرند اظهار کرد: من به عنوان یک بازیکن در حین بازی فقط به بازی توجه دارم و این که داوران دقیقا چگونه قضاوت می‌کنند را زیر نظر ندارم اما خود من به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش شده حتی در یک دیدار پنج اخطاره شدم، بنابراین این صحبت‌ها و هجمه‌ها را کاملا رد می‌کنم حالا ممکن است سوت اشتباهی زده شود ولی اینکه از روی عمد خطای یک بازیکن گرفته نشود را به هیچ عنوان قبول ندارم.

او در پایان درخصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: ما سال گذشته نایب قهرمان شدیم و از همان روز برای قهرمانی این دوره برنامه ریزی کردیم. همه در این یک سال چه در آنالیز رقبا و چه در تمرینات تلاش کردیم و امیدوارم بتوانیم به فینال هم صعود کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز