حق من نبود که بیرون بنشینم؛

ویسی: همه بازی‌ها برای ما سرنوشت‌ساز است/ امیدوارم مقابل فولاد سه امتیاز را بگیریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۶:۳۸
کد خبر: ۹۶۳۹۴۷
ویسی: همه بازی‌ها برای ما سرنوشت‌ساز است/ امیدوارم مقابل فولاد سه امتیاز را بگیریم
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: شرایط ما به گونه‌ای است که همه بازی‌ها سرنوشت‌ساز است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: شرایط تیم ما به گونه ای است که همه بازی ها سرنوشت ساز است. امیدوارم بتوانیم فولاد را شکست بدهیم.  پیکان بازیکنان توانمندی دارد و می خواهیم در جدول لیگ بمانیم.

او درباره تغییر در کادرفنی تیمش گفت: مکوندی و احمد کعبیان پور به ما اضافه شده اند. میرزاپور مربی دروازه بانی ماست و حبیب افتخاری هم مدیر رسانه ای تیم ماست. طهماسبی هم مدیر تیم است. در فهرست بازیکنان هم سه جای خالی داریم و بعد از این هفته که لیگ تعطیل می شود، تیم را بررسی می کنیم و اگر نیاز به جذب بازیکن داشتیم، فقط بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.

ویسی درخصوص اینکه قولی برای بقا پیکان در لیگ برتر داده یا نه، گفت: قول داده ام که تیم پیکان صدرصد در لیگ برتر می ماند. 15 مربی می خواستند به پیکان بیایند و من هم یکی از این مربیان بودم. زیرا همه مربیان می دانستند که این تیم پتانسیل خوبی دارد. خوشحالم که به لیگ برتر برگشته ام و با رزومه ای که  دارم حق من نیست که بیرون بنشینم. متاسفانه اکثر مدیران به رزومه نگاه نمی کنند و فقط نگاه می کنند ببیند چه کسی او را حمایت می کند و مدیر برنامه هایشان چه کسی است.

او افزود: من شاهین بوشهر را به لیگ برتر آوردم. استقلال خوزستان را دو سال در لیگ نگه داشتم و بعد با این تیم قهرمان لیگ شدیم و اما می آیند می گویند فلان مربی با فلان تیم ششم جدول است و بهترین نتایج تاریخ باشگاه را گرفته است. مدیران باشگاه پیکان اما برنامه من را قبول کردند و به آن احترام گذاشتند.

ویسی درباره شناختش از فولاد گفت: فولاد تیم قدرتمندی است و به تمام معنا یک باشگاه است و در آسیا شاید تک باشد. این تیم پتانسیل بالایی دارد و می تواند سهمیه آسیایی بگیرد و در حد قهرمانی هم هست. ما آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم همانطور که انها ما را آنالیز کرده اند و امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم موفق شویم.

نظر شما