بازگشت بازیکنان مصدوم به سود آبی‌پوشان است؛

فاطمی: استقلال بدون قائدی و دیاباته الاهلی را می‌برد/ خستگی در ساق پای بازیکنان مشهود بود/ مجیدی شناخت لازم از تیم دارد

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۶:۰۲:۵۵
کد خبر: ۹۶۴۱۵۰
فاطمی: استقلال بدون قائدی و دیاباته الاهلی را می‌برد/ خستگی در ساق پای بازیکنان مشهود بود/ مجیدی شناخت لازم از تیم دارد
مهاجم سابق استقلال معتقد است این تیم بدون قائدی و دیاباته می‌تواند از سد الاهلی عربستان عبور کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فراز فاطمی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال درباره تساوی این تیم مقابل الشرطه در لیگ قهرمانان‌ آسیا به خبرنگار برنا گفت: با توجه به اینکه استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان ۲بازی  را پشت سر گذاشت و بعد از آن در دربی بازی کرد به نظر من خستگی در ساق بازیکنان استقلال مشخص بود. ضمن اینکه زمین بازی نیز مزید بر علت بود تا استقلالی‌ها نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند و البته متاسفانه این خستگی منجر به مصدومیت قائدی نیز شد.

وی در ادامه افزود: استقلال در این چند بازی از ۱۳_۱۴بازیکن به صورت ثابت استفاده کرده است و همین موضوع باعث شد که تیم در بازی مقابل الشرطه خسته باشد.

سرپرست تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که در بازی بعدی استقلال با نفرات جدیدی در خط حمله حضور خواهد داشت و بحث حضور مرادی در کنار تبریزی و مطهری مطرح است، اظهار داشت: فرهاد مجیدی به خوبی از وضعیت تیم و مشکلات آن خبردار است. فکر می‌کنم با استفاده چرخشی از بازیکنان قصد دارد به تناوب بالانس تیم خود را بالاتر ببرد. معتقدم استقلال بدون قائدی و دیاباته نیز توانایی شکست الاهلی عربستان را دارد. اگرچه تیم‌هایی عربی در خط حمله خود از بازیکنان خارجی استفاده می کنند اما استقلال تیمی است که با هماهنگی بالایی وارد این مسابقات شده و اگر استقلال همان بازی که مقابل الریان انجام داده را مقابل الاهلی نیز انجام بدهد می تواند سه امتیاز آن بازی را به نام خود ثبت کند. به هرحال استقلال تیم بسیار خوبی است و در نبود یکی دو مهره هم این تیم می‌تواند روند خوبی داشته‌ باشد.

مهاجم سابق آبی‌های پایتخت در بخش پایانی صحبت‌هایش عنوان کرد: فکر می‌کنم با بازگشت بازیکنانی مانند اسماعیلی، بلبلی، غلامی و یزدانی وضعیت استقلال روز به روز بهتر شود و این تیم بتواند عملکرد خوبی را در ادامه رقابت‌ها داشته باشد و بتواند از گروه خود با قدرت صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز