برگزاری یک هزار پویش ورزشی در سال ۹۸؛

نیم میلیون نفر در پویش دوشنبه‌های ورزشی پایتخت حضور پیدا کردند

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۲:۵۵
کد خبر: ۹۶۴۲۳۰
نیم میلیون نفر در پویش دوشنبه‌های ورزشی پایتخت حضور پیدا کردند
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری قریب به یک هزار پویش ورزشی طی یک سال گذشته در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مجید رباطی بااشاره به یک ساله شدن فعالیت پویش دوشنبه‌های ورزشی در تهران گفت: این برنامه که به ابتکار سازمان ورزش در بهمن سال 97 کلید خورد، با برگزاری قریب به یک هزار برنامه، در جذب بیش از نیم میلیون نفر شهروند تهرانی موفق بوده است.

وی افزود: ظرفیت ایجاد شده توسط این پویش و اثرات آن بر سلامت و نشاط جامعه، دامنه عمل آن را از پایتخت فراتر برد و تبدیل به یک پویش ملی کرد. بر این اساس بود که دیگر کلانشهرهای کشور از جمله همدان، تبریز، کرج و ... با الگو برداری از تهران، عزم خود در راستای گسترش و توسعه ورزش همگانی را جزم کرده و آن را به منصه ظهور رساندند.

به گفته رباطی، با تعاملات ایجاد شده بین سازمان ورزش و نهادهای آموزشی، این برنامه از سطح ورزش محلات تهران عبور کرده و ورزشکارانی از فدراسیون‌هایی نظیر هندبال، ووشو، دانش آموزی، اسکیت، تکواندو، کاراته، جانبازان و معلولین، ورزش‌های کارگری و ورزش‌های همگانی را با خود همراه کرده است.

وی ادامه داد: پویش دوشنبه‌های ورزشی حتی از مرزهای کشور نیز گذشت و خود را در مجامع بین المللی همچون انجمن ورزش‌های همگانی جهان (تافیسا) معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز