شاهین شهرداری‌ ۳ - ماشین‌سازی‌ ۱؛

شاهین، ماشین سازی را برد تا پیکان به قعر جدول سلام کند

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۶:۲۳
کد خبر: ۹۶۴۳۳۵
شاهین، ماشین سازی را برد تا پیکان به قعر جدول سلام کند
تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه سه بر یک ماشین سازی تبریز را شکت داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری - ماشین‌سازی امروز جمعه از ساعت 16:15 به مصاف هم رفتند. در این دیدار زیبا و پر افت اخیز تیم شاهین موفق شد ماشین سازی تبریز را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با 16 امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کند.

ترکیب شاهین شهرداری:

ماکسیما کویلیتایا، ابوالفضل رزاق‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، سلمان بحرانی، میثم دورقی، مصطفی احمدی، حسین مالکی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی و سجاد مشکل‌پور

ترکیب ماشین سازی:

حامد لک، فردین عابدینی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل‌کثیر، عزیز معبودی، میلاد نوری، ادواردو دوسانتوس، مسیح زاهدی، قائم اسلامی‌خواه و محمد خرم‌الحسینی

در این دیدار در دقیقه 27 مالکی که با دروازه بان ماشین سازی در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، توپ را به  میلاد صارمی پاس داد تا او دروازه خالی ماشین سازی تبریز را باز کند و شاهین شهرداری با یک گل از میهمانش پیش بیفتد.

در دقیقه 35اسماعیل شریفات روی یک ضد حمله توپ را به سرعت به سمت دروازه حریف پیش برد و در ادامه مالکی را صاحب توپ کرد که او با یک ارسال کوتاه توپ را به شریفات رساندند و او پس از کنترل سینه با یک شوت دروازه ماشین سازی را برای بار دوم باز کرد.

نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود شاهینی ها به پایان رسید.

در نیمه دوم ماشین سازی سرپا حمله شد و عزیر معبودی در دقیقه 68 یکی از گلها را برای نماینده تبریز جبران کرد . در دقایق تلف شده نیز بروی یک ضربه ایستگاهی حسن نجفی گل سوم شاهین را بروی اشتباه فاحش لک به ثمر رساند.  در نهایت این دیدار با نتیجه سه بریک به سود شاهین شهرداری بوشهر به پایان رسید.

شاهین سومین برد خود را در این فصل بدست آورد و با 16 امتیاز به جایگاه پانزدهم جدول صعود کرد تا پیکان 14 امتیازی به قعر جدول برود.

ماشین سازی نیز با 24 امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

نظر شما