کیمیا یزدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

داورها باید دقت‌شان را بالا ببرند/ خوشحالم فینالیست شدیم/ مصاف سختی با شهر گرگان داریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۶:۳۸:۴۷
کد خبر: ۹۶۴۳۷۶
داورها باید دقت‌شان را بالا ببرند/ خوشحالم فینالیست شدیم/ مصاف سختی با شهر گرگان داریم
بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: تیم شهرداری گرگان رقیب جدی‌ای است و نمی‌توانیم آن را دست کم بگیریم، همه بازیکنان این تیم خوب و ملی‌پوش هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه و برد به مصاف آن‌ها می‌رویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیمیا یزدیان طهرانی، بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن درخصوص راه یابی این تیم به فینال مسابقات لیگ برتر بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: هدف ما قهرمانی است و می‌رویم که عنوان قهرمانی را کسب کنیم. تمرینات خوبی داشتیم و کل فصل برای بازی که در پیش داریم، تلاش کردیم. تیم شهر گرگان رقیب جدی‌ای است و نمی‌توانیم آن را دست کم بگیریم، همه بازیکنان این تیم خوب و ملی‌پوش هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه و برد به مصاف آن‌ها می‌رویم.

وی افزود: اولین بردمان خیلی مهم است، فکر می‌کنم میزبان اول شهر گرگان باشد و انشاالله بتوانیم بازی اول را پیروز شویم و برای بازی دوم هم تهران میزبان خواهد بود. صددرصد آمده بودیم که به فینال برویم، تیم مقابل را دست کم نمی‌گیریم و در بازی‌ها می‌جنگیم که قهرمان شویم.

یزدیان درباره بازی با نامی‌نو اظهار داشت: بازی اول در اصفهان برگزار شد و مشکلاتی اول بازی به وجود آمد که خداراشکر گذشت. ما توانستیم بازی را پیروز شویم، در ابتدا یک مقدار عقب افتادیم، به دلیل اتفاقاتی که افتاده بود 10 دقیقه زمان برد تا گرم کردیم و به زمین رفتیم. بازی تاخیر داشت ولی خداراشکر توانستیم در کوارتر سه و چهار بازی را جمع کنیم. در بازی دوم هم که به میزبانی تهران بود، تیم رقیب خیلی خوب عمل کرد و بازیکنان خوبی داشت و توانستیم بازی را در کوارتر دو به بعد جمع کنیم.

بازیکن گروه بهمن گفت: لیگ برتر امسال بسکتبال خیلی پیشرفت داشت، بازیکنان در اردوهای ملی بودند و با تمریناتی که انجام دادیم همه پیشرفت کردند. بازیکنان و مربیان همه در حال رشد هستند، اما داوران باید یک مقدار بیشتر کار کنند، همه بازیکنان را 4 و 5 فوله می‌کنند. در بازی با نامی‌نو که فیلم آن موجود است، در چند صحنه اصلا فول نبود و من را 5 فوله کردند. داوران باید در بازی‌های حساس دقت‌شان را بالا ببرند و روی خودشان کار کنند. البته آن‌ها هم حق دارند چون در بازی‌های برون مرزی داوری نکردند. خودم به عنوان یک بازیکن فیزیکی بازی می‌کنم ولی این‌جا متأسفانه سوت می‌زنند، در حالی که در میادین بین‌المللی این شکلی نیست و همه دارند فیزیکی بازی می‌کنند.

نظر شما