رضا اطری:

المپیک قابل پیش‌بینی نیست/ به دعای مردم و حمایت مسئولین نیاز داریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۲:۴۹
کد خبر: ۹۶۴۵۲۲
المپیک قابل پیش‌بینی نیست/ به دعای مردم و حمایت مسئولین نیاز داریم
ملی‌پوش المپیکی کشتی آزاد ایران در حاشیه تمرینات این تیم گفت: کشتی آزاد در سبک وزن مدعیان زیادی دارد و شرایطش با تمام اوزان فرق می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا اطری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی سپری می کنیم و خوشحالم که سهمیه المپیک را قبلا گرفته ام و با تمرکز فقط به تمریناتم فکر می کنم. 

ملی پوش مازندرانی کشتی آزاد ادامه داد: انتظار حمایت بیشتری داریم و مسئولین بالای سر ما باشند تا برای ادامه راه انگیزه بیشتری بگیریم. 

وی افزود: در حال حاضر بیشتر تمرینات قدرتی را پشت سر می گذاریم و برنامه داریم تا برای المپیک به اوج آمادگی برسیم. امیدوارم همین آرامش را حفظ کنم تا با شرایط روحی و جسمی خوب روانه توکیو شوم. 

اطری درخصوص نتیجه احتمالی اش در مسابقات توکیو گفت: واقعا المپیک را نمی توانیم پیش بینی کنیم و به خصوص سبک وزن مدعیان زیادی دارد و شرایطش با تمام اوزان فرق می کند. تمریناتم را دوبرابر کردم و با کمک کادر فنی هرچه در توان دارم خواهم گذاشت تا با دعای مردم دست پر از مسابقات برگردیم و باعث افتخار کشور و خوشحالی مردم شویم. 

او در پایان خاطرنشان کرد: کمک هزینه ای که قرار بود از وزارت ورزش دریافت کنیم به دست ما رسیده اما در سال المپیک توقع حمایت بیشتری داریم. این المپیک است که پرچم کشورمان را بالا می برد و باعث سربلندی ما می شود و باید تمام تمرکزمان را روی تمرینات بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز