دانیال تیماجی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه بوکسورها شانس کسب سهمیه المپیک دارند/ وضعیت جسمانی ملی‌پوشان رضایت‌بخش است

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۹:۴۵
کد خبر: ۹۶۴۷۸۵
همه بوکسورها شانس کسب سهمیه المپیک دارند/ وضعیت جسمانی ملی‌پوشان رضایت‌بخش است
مربی بدنساز تیم‌ملی بوکس گفت: یک اردوی 10 روزه هم در پیش داریم که قطعا فشار آن تمرینات با توجه به نزدیک شدن به اعزام بیشتر و سخت‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دانیال تیماجی، مربی بدنساز تیم‌ ملی بوکس، درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک 2020 در اردن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تمرینات به خوبی در حال پیگیری است و خوشبختانه بازیکنان از نظر جسمی در آمادگی لازم به سر می‌برند. البته هنوز یک اردوی 10 روزه هم در پیش داریم که قطعا فشار آن تمرینات با توجه به نزدیک شدن به اعزام بیشتر و سخت‌تر خواهد بود.

او اضافه کرد: پیش از این بازیکنان اردوهای خوبی را سپری کرده بودند چون قرار بود بازی‌ها در بهمن‌ماه و در کشور چین باشد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات لغو و در نهایت میزبانی به اردن داده شد. امیدوارم بتوانیم با تمرینات بیشتری هم که داشتیم نتیاج خوبی را هم کسب کنیم.

تیماجی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در کدام وزن شانس بیشتری برای کسب سهمیه وجود دارد عنوان کرد: در این خصوص سرمربی تیم بهتر می‌تواند نظر بدهد. اما به عنوان مربی بدنساز می‌گویم که هر 8 وزن ما از نظر جسمانی آمادگی خوبی دارند. ما در مسابقات جهانی روسیه هم آمادگی خوبی داشتیم و فقط ناداوری‌ها در برخی وزن‌ها به ما ضربه زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز