محسن رضوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مخالفت فدراسیون جهانی با درخواست ایران باعث از دست رفتن سهمیه برای واترپلو می‌شود/ تلاش می‌کنیم تیم ملی آسیب نبیند

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۷:۰۹:۲۷
کد خبر: ۹۶۴۸۵۶
مخالفت فدراسیون جهانی با درخواست ایران باعث از دست رفتن سهمیه برای واترپلو می‌شود/ تلاش می‌کنیم تیم ملی آسیب نبیند
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: اگر فدراسیون جهانی با درخواست ما موافقت نکند، تیم ملی واترپلو المپیک را از دست خواهد داد و قهرمان دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا راهی المپیک خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص لغو برگزاری رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک بیان کرد: من ابتدا با مهدی علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای صحبت کردم، یکی از وکلای حقوقی کشورمان احمدی را معرفی کرد. با او صحبت کردیم و نامه‌ای تهیه شد و برای فدراسیون جهانی فرستادیم. معمولا اگر مسابقه‌ای به هر دلیلی برگزار نشود، نتیجه رویدادهای قبل را جایگزین می‌کنند، یعنی این قانون در رشته‌های مختلف وجود دارد.

وی افزود: به عنوان مثال زمانی که کشور مصر شلوغ بود، رویداد رسمی که این کشور میزبان بود لغو شد و نتیجه رقابت قبلی ملاک قرار داده شد اما تلاش خود را می‌کنیم تا تیم ملی واترپلو کشورمان آسیب نبیند و شک نکنید هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

رضوانی اظهار داشت: به یک بند کتاب قانون IOC رجوع کردیم و داریم از آن روش استفاده می‌کنیم. ما درخواست خود را ارجاع می‌دهیم، بعد باید ببینیم فدراسیون جهانی چه تصمیمی می‌‌گیرد، این موضوع از اختیارات ما خارج است و منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: اگر این اتفاق نیفتد، تیم ملی واترپلو کشورمان المپیک را از دست خواهد داد و مسابقات قهرمانی آسیا دوره قبل یعنی تیم ملی قزاقستان راهی این رویداد می‌شود. الان این مسئله برای تیم ملی ایران و چین بسیار مهم است، بازیکنان تیم چین هم سه ماه است که بیرون از کشور خود هستند و اجازه ورود به آن‌ها نمی‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز