ناصر رسولی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیش‌بینی نتایج المپیک از الان ممکن نیست/ تیراندازان به اردوهای برون‌مرزی می‌روند

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۶:۲۷
کد خبر: ۹۶۴۸۷۶
پیش‌بینی نتایج المپیک از الان ممکن نیست/ تیراندازان به اردوهای برون‌مرزی می‌روند
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازان عملکرد خوبی در این تورنمنت داشتند اما زود است که بخواهیم درباره نتایج بازی‌های المپیک صحبت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر رسولی، مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم ملی کشورمان در رقابت‌های بین المللی دانمارک بیان کرد: سطح این دوره از مسابقات بالا بود و تیراندازان خوبی از سایر کشورها حضور داشتند. در یکی از این مراحل دو تیرانداز بسیار خوب ما نتوانستند فینالیست شوند و این موضوع نشان دهنده سطح بالای این دوره از رقابت‌ها است.

وی افزود: تیراندازان ما در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و قرار است در دو مسابقه دیگر نیز شرکت کنند. این مسابقات فقط در بخش سلاح‌های بادی برگزار شد نه سلاح‌های خفیف، به همین دلیل ورزشکاران ما نیاز به تمرین با فشنگ نداشتند.

رسولی اظهار داشت: تیراندازان عملکرد خوبی در این تورنمنت داشتند اما الان زود است که بخواهیم درمورد نتایج بازی‌های المپیک صحبت کنیم اما ورزشکاران ما همیشه در تمامی مسابقات سعی کردند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

مدیر تیم‌های فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: بلافاصله پس از آخرین مسابقه به سمت هانوفر حرکت خواهیم کرد و در آن‌جا 4 روز در بخش‌های خفیف و بادی تمرین می‌کنیم. بعد از این اردو در مسابقات جام جهانی هند، آزمایشی المپیک توکیو، جام جهانی آلمان و باکو شرکت خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز