لیگ برتر والیبال؛

صعود شهرداری ورامین به مرحله پلی‌آف قطعی شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۷:۰۷
کد خبر: ۹۶۵۳۰۹
صعود شهرداری ورامین به مرحله پلی‌آف قطعی شد
تیم شهرداری ورامین با شکست کاله مازندران، پانزدهمین برد خود و قطعی شدن صعودش به مرحله پلی‌آف را جشن گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به قل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای ارومیه، مشهد، یزد، ورامین، اصفهان و گنبد پیگیری ‌شد.

در این دیدارها، تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، فولاد سپاهان اصفهان، شهداب یزد، شهرداری ورامین و فولاد سیرجان ایرانیان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. پیکان تهران نیز این هفته استراحت داشت.  

تیم شهرداری ارومیه در نخستین مسابقه این هفته، در سالن غدیر این شهر میزبان راه‌یاب ملل مریوان بود و سه بر صفر به پیروزی رسید تا شاگردان پیمان اکبری سرمربی شهرداری ارومیه، یازدهمین برد فصل خود را به دست آورند. نماینده مریوان نیز با پذیرش این شکست، یازدهمین ناکامی خود را تجربه کرد و همچینان 14 امتیازی باقی ماند. محمدرضا درفش کاویان، احسان شرکایی، حمید حق‌بین و نادر انصاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظرین، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند که سه هزار تماشاگر داشت و 77 دقیقه طول کشید.

بازیکنان تیم شهرداری ارومیه امروز برای ابراز همدری با حمزه زرینی که روز گذشته فرزند یک ساله خود را از دست داد، با مچ‌بندهای مشکی وارد زمین مسابقه شدند.   تیم‌های پیام خراسان و فولاد سیرجان ایرانیان در طولانی‌ترین مسابقه این هفته و در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان، سه بر دو مغلوب فولاد سیرجان شد تا پیامی‌ها دوازدهمین شکست فصل خود را تجربه کنند. امید فولادی‌وندا و علی‌اکبر پاکدلان به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این مسابقه بر عهده داشتند. احمد بندری و امیر صداقت نیز بر این مسابقه که دو ساعت و 43 دقیقه طول کشید، نظارت کردند.  

سالن شاهدیه یزد میزبان سومین بازی هفته هفدهم لیگ برتر مردان بود و شهداب این شهر، سه بر یک مغلوب خاتم اردکان شد تا سیزدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کند و خاتم اردکان به سومین برد خود دست یابد. مسعود ذوقی و مرتضی علایی، داوران اول و دوم این مسابقه بودند و خلیل یگانه‌مجد و احمد دامغانی‌نژاد بر آن نظارت داشتند. این مسابقه دو هزار تماشاگر داشت و 122 دقیقه طول کشید. صدرنشین لیگ برتر والیبال، این هفته در سالن شهید گل‌عباسی ورامین از شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندارن میزبانی کرد و این مسابقه با نتیجه سه بر دو به سود شهرداری ورامین به پایان رسید تا شاگردان محمد عمده غیاثی، پانزدهمین برد خود را تجربه کرده و صعود خود به مرحله پلی‌آف را نیز قطعی کنند. مرتضی اکرمی و مهدی نویدی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که سه کارت زرد و قرمز داشت. بهروز عطایی سرمربی و محمد حسین اسفندیار بازیکن کاله مازندران، کارت‌های زرد و قرمز دریافت کردند و آرش کشاورزی بازیکن ورامین نیز کارت زرد دریافت کرد. شهباز صدری و حسین پورکاشیان نیز بر این مسابقه که دو ساعت و 25 دقیقه دقیقه طول کشید و یک هزار و 500 تماشاگر داشت، نظارت داشتند.   مسابقه فولاد سپاهان اصفهان و سایپا تهران، دیگر مسابقه مهم این هفته لیگ برتر والیبال بود که در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان برگزار شد.

سپاهانی‌ها در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا یازدهمین برد خود را تجربه کنند. سایپا با پذیرش این شکست، چهارمین ناکامی خود را تجربه کرد. علیرضا قریب، میثم پارسه، محمدحسن خوشدل و مسعود یزدان‌پناه به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظرین، قضاوت و نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند که 300 تماشاگر داشت و 132 دقیقه طول کشید. علیرضا مباشری بازیکن تیم سپاهان، در ست نخست این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.   تیم شهرداری گنبد در یکی دیگر از دیدار این هفته لیگ برتر والیبال، میزبان شهروند اراک بود و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا نهمین برد خود را به دست آورد و 24 امتیازی شود. محمد عشق‌دوست و مجتبی بیداریان داوران اول و دوم این مسابقه بودند و اسماعیل صباغ و علی یاوری بر آن نظارت داشتند. دیدار شهرداری گنبد و شهروند اراک، یک هزار نفر تماشاگر داشت و یک ساعت و 25 دقیقه طول کشید.  

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است: شهرداری ارومیه 3 – راه‌یاب ملل مریوان صفر (25 بر 19، 25 بر 16 و 25 بر 22) پیام خراسان 2 – فولاد سیرجان ایرانیان 3 (22 بر 25، 26 بر 24، 20 بر 25، 25 بر 22 و 14 بر 16) شهداب یزد 3 – خاتم اردکان یک (19 بر 25، 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 21) شهرداری ورامین 3 – کاله مازندران 2 (25 بر 27، 14 بر 25، 25 بر 17، 25 بر 19 و 15 بر 10) فولاد سپاهان اصفهان 3 – سایپا تهران یک (29 بر 27، 21 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 14) شهرداری گنبد 3 – شهروند اراک صفر (25 بر 17، 25 بر 18 و 25 بر 23)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز