فریده شجاعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ بسکتبال بانوان به روزهای پرهیجان رسیده است/ حضور در اردوها به معنی حضور در ترکیب اصلی نخواهد بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۴۵:۴۷
کد خبر: ۹۶۵۳۳۸
لیگ بسکتبال بانوان به روزهای پرهیجان رسیده است/ حضور در اردوها به معنی حضور در ترکیب اصلی نخواهد بود
نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: مسابقات را همه دنبال می‌کنند و قطعا از بین این بازیکنان چند نفر به اردوها دعوت خواهند شد اما حضور در اردوها به معنی حضور در ترکیب اصلی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریده شجاعی، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره سطح کیفی لیگ امسال در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: به هر حال ما در همه رده‌ها بازی‌های لیگ را داریم. لیگ بزرگسالان امسال از نظر فنی در سطح خوبی برگزار شد و حالا به پر هیجان‌ترین روزهای خود رسیده است. لیگ امسال پدیده‌های خوبی هم داشت که باعث دلگرمی برای بسکتبال بانوان است.

وی افزود: تیم‌هایی مانند پاز، شهرداری گرگان و تیم هرمزگان بازیکنان جوان و با استعدادی را امسال در کنار خود داشتند. البته فکر می‌کنم هر چهار تیمی که به نیمه نهایی صعود کردند تیم‌هایی هستند که سطح بالایی دارند و واقعا نمی‌توان از بین این چند تیم به راحتی تشخیص داد که کدام تیم‌ها در چه جایگاهی در جدول قرار خواهند گرفت.

شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا پدیده‌های لیگ امسال شانس حضور در تیم‌ ملی را خواهند داشت؟ توضیح داد: مسابقات را همه دنبال می‌کنند و قطعا از بین این بازیکنان چند نفر به اردوها دعوت خواهند شد اما حضور در اردوها به معنی حضور در ترکیب اصلی نیست. هر بازیکنی که قطعا در تمرینات آمادگی و توانایی خود را به خوبی نشان دهد توسط کادرفنی انتخاب خواهد شد.

نایب رییس بانوان فدراسیون درباره وضعیت داوری‌ها نیز گفت: داوری ها هم امسال خوب و رضایت بخش بود هرچند که در برخی بازی ها اشتباهاتی رخ داده اما قطعا از روی عمد نبوده است. باید پذیرفت اشتباهات داوری در هر مسابقه‌ای ممکن است رخ بدهد و هیچ وقت نمی‌توان این اشتباهات را به صفر رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز