۲۴ ساعت برای برد اول جشن گرفتیم؛

نیازمند: مهم بود با کلین شیت شروع کنم/ یک بازی سخت داریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۷:۲۱
کد خبر: ۹۶۵۷۷۳
نیازمند: مهم بود با کلین شیت شروع کنم/ یک بازی سخت داریم
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت:السد بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و کل تیم سعی می‌کنیم دروازه را بسته نگه داریم و روند بازی بدون اشتباه در مسابقه اول را ادامه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش ازدیدار تیمش برابر السد گفت: ما برای مسابقه فردا آمادگی کامل داریم. در مسابقه اول نتیجه خوبی گرفتیم اما همه چیز آن بازی را فراموش کردیم و فقط 24 ساعت برای آن برد جشن گرفتیم. بعد از آن ما فقط روی مسابقه با السد تمرکز کردیم. می‌دانم یک بازی سخت برابر السد داریم. می‌دانیم السد تیم بسیار خوبی است و بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارد. همانطور که سرمربی ما گفت ما سپاهان هستیم و بازیکنان با استعدادی داریم. بازیکنان جوان و با تجربه‌ای در ترکیب داریم. در هفته گذشته با تمرینات خوب ذهن و بدن‌مان را آماده کردیم. باید ببینیم بازی چطور می‌شود.

نیازمند اضافه کرد: برای من مهم بود که این مسابقات را با بسته نگه داشتن دروازه‌ام شروع کنم. کل تیم دست به دست هم دادند و این اتفاق افتاد. السد بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و کل تیم سعی می‌کنیم دروازه را بسته نگه داریم و روند بازی بدون اشتباه در مسابقه اول را ادامه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز