مطهری، دومین مهاجم برتر ایران؛

این اتفاق تلخی شکست را برای استقلالی‌ها کمرنگ کرد+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۴:۴۶:۱۷
کد خبر: ۹۶۵۸۵۹
این اتفاق تلخی شکست را برای استقلالی‌ها کمرنگ کرد+عکس
طبق تازه‌ترین رده‌بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان سردار آزمون برترین مهاجم ایران شد و نکته جالب رتبه دوم ارسلان مطهری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ براساس تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان که از سوی سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت روسیه با یک پله صعود نسبت به رده بندی قبلی در رتبه 70 جهان ایستاد و بهترین مهاجم ایران لقب گرفت.

پس از آزمون، ارسلان مطهری مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تهران با سقوط یک پله‌ای در رتبه 86 جهان قرار گرفت و دومین مهاجم برتر کشورمان شد. مهدی قائدی دیگر مهاجم استقلال هم با وجود سقوط 3 پله‌ای نسبت به رده بندی قبل در رتبه 329 جهان و سوم ایران قرار گرفت.

رنکینگ

علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس و عیسی آل کثیر از صنعت نفت نیز به ترتیب چهارمین و پنجمین مهاجمان برتر کشورمان هستند.

در سطح جهان نیز جایگاه 3 مهاجم برتر جهان تغییری نداشته و لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با کسب 4865 امتیاز در رتبه نخست جای گرفت و حمدالله مهاجم النصر و لیونل مسی مهاجم بارسلونا به ترتیب در رده دوم و سوم جهان قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز