اشرف امینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد کاراته‌کاهای ما در کومیته و کاتا رضایت‌بخش بود/ به کسب سهمیه بانوان امیدوارم

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۶:۴۶:۱۱
کد خبر: ۹۶۶۱۵۸
عملکرد کاراته‌کاهای ما در کومیته و کاتا رضایت‌بخش بود/ به کسب سهمیه بانوان امیدوارم
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: سه رویداد دیگر همچنان باقی مانده و در این سه مسابقه قطعا باید بازیکنان تلاش‌شان را چند برابر کنند تا به امید خدا نتیجه دو سال زحمت پی در پی خود را با کسب سهمیه المپیک به دست بیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اشرف امینی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته، درباره عملکرد تیم‌ ملی بانوان در رقابت‌های لیگ جهانی امارات در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: نمایندگان ما چه در بخش کومیته و چه در بخش کاتا عمکلرد خوب و رضایت بخشی داشتند. هرچند که حمیده عباسعلی مانند مسابقات قبلی مدالی به دست نیاورد اما خوشبختانه همچنان رنک خود را حفظ کرده و با این روند ما امیدوار به کسب سهمیه توسط عباسعلی هستیم.

وی افزود: درخصوص دیگر وزن‌مان که شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد، سارا بهمنیار حضور دارد که این کاراته کاها هم نفر دوم وزن خود است. بهمنیار در این مسابقات مدال برنز کسب کرد که در حفظ رنک خود بسیار تاثیرگذار بود. شیما آل سعدی دیگر نماینده ما صاحب مدال نقره شد که می‌توان عملکرد این بازیکن را هم خوب ارزیابی کرد. در مجموع در دو وزن شانس زیادی برای دریافت سهمیه وجود دارد. البته در بخش کاتا هم فاطمه صادقی از شانس بیشتری برای برخوردار است.

امینی در پایان گفت: سه رویداد دیگر همچنان باقی مانده و در این سه مسابقه قطعا باید بازیکنان تلاش‌شان را چند برابر کنند تا به امید خدا نتیجه دو سال زحمت پی در پی خود را با کسب سهمیه المپیک به دست بیاورند.

نظر شما