کیوان شیرآقایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

المپیکی شدن ووشو بهترین اتفاق برای این رشته بود/ هر چهار تیم حاضر در نیمه‌نهایی لیگ شانس قهرمانی دارند

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۹:۲۵
کد خبر: ۹۶۶۲۶۷
المپیکی شدن ووشو بهترین اتفاق برای این رشته بود/ هر چهار تیم حاضر در نیمه‌نهایی لیگ شانس قهرمانی دارند
سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: بنده معتقد هستم هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی از بازیکن‌های خوبی بهره می‌برند که حضورشان قطعا سطح فنی لیگ را بالا برده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیوان شیرآقایی، سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد، درباره حضور تیمش در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: هفته آخر از دور برگشت بازی‌های لیگ برگزار شد که در نهایت چهار تیم موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. هرچند که دانشگاه آزاد پیش از این هم صعود خود را قطعی کرده بود اما در هفته آخر هم با کسب دو پیروزی موفق شد به عنوان تیم اول راهی نیمه نهایی شود.

او در مورد دیدار با مقاومت در مرحله نیمه نهایی توضیح داد: مقاومت یکی از تیم‌های با قدرت و ریشه‌دار در لیگ ووشو است. بنابراین رقیب جدی برای ما محسوب می‌شود.

سرمربی دانشگاه آزاد درخصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: هر تیمی که تا این مرحله بالا می‌آید قطعا شانسی برای قهرمانی دارد. معتقد هستم هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی از بازیکن‌های خوبی بهره می‌برند که حضورشان قطعا سطح فنی لیگ را بالا برده است. تیم ما هم همانطور که گفتم به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی شده و هدفی جز قهرمانی ندارد اما باید تا روز فینال صبر کرد.

شیرآقایی در پایان با اشاره به المپیکی شدن ووشو در رده جوانان گفت: ووشو همیشه جزو رشته‌های موفق در ورزش ایران بوده و همواره چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی عملکرد قابل قبولی داشته اما امسال یک اتفاق بسیار خوبی برای ووشو رخ داد که آن هم المپیکی شدن در بخش جوانان بود. این اتفاق قطعا باعث خواهد شد کشورهای بیشتری در این رشته سرمایه‌گذاری کنند و از طرفی نگاه مردم و به ویژه مسئولین هم به ووشو بی‌شک بیشتر از گذشته خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز