از سوی فدراسیون؛

سرمربی و سرپرست تیم والیبال نوجوانان دختر منصوب شدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۳:۰۵
کد خبر: ۹۶۶۳۵۱
سرمربی و سرپرست تیم والیبال نوجوانان دختر منصوب شدند
رئیس فدراسیون والیبال در احکامی جداگانه فاطمه شعبان خمسه و سپیده سادات هاشمی را به عنوان سرمربی و سرپرست تیم والیبال نوجوانان دختر ایران منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 آسیا از 15 تا 22  شهریورماه سال آینده به میزبانی تایلند در شهر ناخون‌پاتوم برگزار می‌شود.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در احکامی جداگانه فاطمه شعبان خمسه و سپیده سادات هاشمی را به عنوان سرمربی و سرپرست تیم والیبال نوجوانان دختر ایران منصوب کرد تا آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا استارت خورده باشد. شعبان خمسه که متولد سال 61 است، دارای مدرک مربیگری بین المللی والیبال است و تجربه فعالیت در تیم‌های امید و ملی والیبال بانوان ایران با عنوان مربی را نیز دارد.

وی همچنین هدایت تیم‌های مختلف را در لیگ برتر بانوان ایران برعهده داشته است و امسال به عنوان سرمربی با باریج اسانس کاشان در لیگ برتر حضور دارد. شعبان خمسه که از 2007 تا 2011 عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بوده است، در سالهای 2009 و 2010 کاپیتان این تیم بوده و در دوره عضویت در تیم ملی به افتخارات متعددی دست یافته است.

هاشمی نیز سابقه سرپرستی تیم ملی والیبال بانوان را در پرونده کاری خود دارد. استرالیا، چین، هنگ‌کنگ، اندونزی، هند، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، ماکائو، مالزی، نیوزیلند، فیلیپین، تایلند و چین تایپه، شرکت‌کنندگان در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا هستند. 

نظر شما