مصدومیت رفیعی باعث شد شرایط ما بدتر شود؛

قلعه‌نویی: نتوانستیم برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم/ به تیم‌های ایرانی کم‌لطفی می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۲:۴۱
کد خبر: ۹۶۶۳۵۷
قلعه‌نویی: نتوانستیم برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم/ به تیم‌های ایرانی کم‌لطفی می‌شود
سرمربی تیم سپاهان گفت: تیم ما امروز در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد مخصوصاً بعد از گل اولی که خوردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر صفر سپاهان مقابل تیم السد اظهار داشت: به ژاوی و السد تبریک می‌گویم آنها باشگاه بزرگی هستند و با داشتن ژاوی تیم بهتری شده‌اند و ما نتوانستیم برنامه‌های‌مان را به خوبی اجرا کنیم در نیمه اول پا به پای حریف تلاش کردیم با شروع نیمه دوم سعی کردیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم اما کنترل بازی از دست‌مان خارج شد و گل اول را دریافت کردیم. بعد از گل مصدومیت سروش رفیعی باعث شد شرایط ما بدتر شود و این نتیجه عادلانه نبود. متأسفانه دو روز پیش کی‌روش استنلی مصدوم شد و نبود او خیلی به ما ضربه زد.

قلعه‌نویی در مورد تفاوت بازیکنان سپاهان و السد عنوان کرد: آنها از نظر مهره از ما خیلی بهتر بودند اما ما هم مهره‌های خوبی داشتیم ولی تیم ما امروز در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد مخصوصاً بعد از گل اولی که خوردیم باید بازی را کنترل می‌کردیم که این اتفاق نیفتاد. واقعاً شرایط سختی وجود دارد به تیم‌های ایرانی کم‌لطفی می‌شود وقتی سه هفته پشت‌سر هم در خانه خودتان بازی نکنید از نظر روحی و روانی به هم می‌ریزید. 

وی در مورد اینکه چه صحبتی برای مدیریت باشگاه السد دارد که پیش از شروع بازی پیراهنی را به او اهدا کردند، گفت: حدود 40 سال است که با حساب دوران بازیکنی و مربیگری‌ام فعالیت ورزشی دارم ولی این کار اخلاقی و معرفتی که باشگاه السد انجام داد یکی از خاطرات خوب زندگی من خواهد بود تا زمانی که در کنار فوتبال هستم این حرکت در ذهن من می‌ماند و از مدیران باشگاه السد و کسانی که این کار را انجام دادند نهایت تشکر را دارم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در مورد اینکه چه کار باید کرد تا در بازی‌های بعدی دچار چنین نتیجه‌ای نشود، عنوان کرد: باخت جزو فوتبال است ما باید این باخت را فراموش کنیم و به لیگ برگردیم. یعنی دوباره باید به لیگ فکر کنیم و فیلم را آنالیز کنیم. هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ فنی باید ایراد‌هایمان را در این 2-3 روز برطرف کنیم و برای بازی بزرگ بعدی خودمان در لیگ آماده شویم. امیدوارم و مطمئن هستم سپاهان حتماً از این گروه صعود می‌کند و امیدوارم که همراه تیم السد صعود کنیم.

نظر شما