سرمربی تیم والیبال نوجوانان:

۱۰۰ بازیکن را به اردوهای انتخابی دعوت می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۸:۱۸
کد خبر: ۹۶۶۴۳۵
سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر گفت: 100 بازیکن مستعد رده سنی نوجوان را به 3 اردوی انتخابی که اسفندماه برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فاطمه شعبان خمسه درباره برنامه‌های آماده‌سازی این تیم، گفت: در مدت باقی مانده از سال 98، سه اردوی انتخابی برگزار و حدود 100 بازیکن را دعوت می‌کنیم تا از نظر آمادگی جمسانی و فنی، ارزیابی شوند.

خمسه با بیان اینکه هر اردوی انتخابی به مدت چهار روز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: 8 تا 12 اسفندماه نخستین اردوی انتخابی برگزار می شود و 15 تا 19 و 20 تا 24 اسفند زمان دو اردوی دیگر خواهد بود.

وی تاکید کرد: سیاست فدراسیون این است که نسبت به هیچ بازیکنی مستعدی در این رده سنی حتی در دورترین نقاط کشور غفلت نشود و اگر بازیکنی در هیچ باشگاهی فعالیت نمی‌کند و مربی نیز ندارد، باید دعوت شود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ادامه داد: نتایج المپیاد استعدادهای برتر، نفرات شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور و بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر نوجوانان و حتی نوجوانانی که در سوپر لیگ بازی می‌کنند، ملاک دعوت بازیکنان به اردوهای انتخابی است.

خمسه درباره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا که شهریور سال آینده در تایلند برگزار می‌شود و ارزیابی تیم‌های شرکت کننده، گفت: بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در رده سنی نوجوانان، ناشناخته هستند زیرا برای نخستین بار در میادین مهم شرکت می‌کنند، بنابر این نمی‌توان از تیم‌ها و بازیکنان شناختی داشت.

وی گفت: تلاش ما برای ارتقای جایگاه والیبال نوجوانان ایران است و باید برای رسیدن به این هدف، زیرساخت‌ها را آماده کنیم. کار با نوجوانان سخت است چون کار پایه است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز