تماس تلفنی وزیر ورزش با ملی‌پوش کاراته ایران؛

سلطانی‌فر: سهمیه عسگری برای المپیک آینده بسیار ارزشمند است/ قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام، پاداش و تامین خود نداشته باشند

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۸:۲۶
کد خبر: ۹۶۶۶۶۸
سلطانی‌فر: سهمیه عسگری برای المپیک آینده بسیار ارزشمند است/ قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام، پاداش و تامین خود نداشته باشند
وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام، پاداش و تامین خود نداشته باشند و کاملا مورد حمایت وزارتخانه هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در گفتگویی تلفنی با بهمن عسگری نخستین ورزشکار ایرانی در رشته کاراته که موفق به کسب سهمیه المپیک شد گفت: این سهمیه برای ورزش ایران بسیار با ارزش است و من یقین دارم با تلاش و عزم اراده ای که از شما سراغ دارم بهترین سکوی توکیو متعلق به شماست.

وزیر ورزش با تاکید به فدراسیون کاراته گفت: به هیچ عنوان قهرمان المپیکی ما نباید دغدغه ای غیر از و کسب آمادگی بیشتر برای کسب مدال طلای المپیک داشته باشد. 

سلطانی فر ادامه داد: در المپیک آینده امید من به کاراته و قهرمانان آن زیاد است و یقین دارم هم مردان و هم زنان کاراته کا کاروان ایران را سربلند می کنند. قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام، پاداش و تامین خود نداشته باشند و کاملا مورد حمایت وزارتخانه هستند. 

عسگری هم با تشکر از وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: از توجه شما به قهرمانان سپاسگزارم و خوشحالم فردی در راس ورزش کشور است که به مسائل ورزش و قهرمانان توجه زیادی دارد. سعی و تلاش من و همه اعضای تیم گرفتن سهمیه و کسب مدال خوشرنگ المپیک توکیو است.

نظر شما