محمدرضا پوریا:

حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی ما است

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۸:۳۰
کد خبر: ۹۶۶۷۱۰
حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی ما است
رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن اشاره به حضور جامعه ورزش بدمینتون در انتخابات گفت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی مردم ایران است و همه مردم و ورزشکاران به عنوان الگوی اجتماعی موظف اند با حضور گرمشان در انتخابات اتحادشان را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا پوریا با اشاره به اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی است، گفت: وظیفه همه مردم ایران است که امسال هم با مشارکت در انتخابات اتحادشان را همچون سال های گذشته به جهانیان نشان دهند. 

وی افزود: با توجه به تحریم های اخیر باید با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان وطن نشان دهیم  که مردم ایران همیشه و در همه شرایط نگاه ویژه ای به دستورات مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی و کشورشان دارند.

پوریا با تاکید به حضور اعضای فدراسیون بدمینتون، ورزشکاران و هیئت رئیسه فدراسیون در پای صندوق های رای بیان کرد: ورزشکاران، الگو و نماد اجتماعی برای مردم هستند و با حضورشان در انتخابات فضای انتخاباتی را بسیار پرقدرت، گرم و باشکوه خواهند کرد.

رئیس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: از تمامی مردم شریف ایران تقاضا دارم که در این انتخابات همچون سال های گذشته، حضوری فعال و موثر داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز