دکتر‌ سلطانی‌فر در مراسم ویژه روز زن در سنندج:

اراده ملت ایران قطعا در مسیر پیروزی تحقق پیدا خواهد کرد و مقابل این اراده هیچ نیرویی توان مقاومت ندارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۷:۰۸
کد خبر: ۹۶۷۱۱۷
اراده ملت ایران قطعا در مسیر پیروزی تحقق پیدا خواهد کرد و مقابل این اراده هیچ نیرویی توان مقاومت ندارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: این خبر خوش را بدهم بعد از سال ها توقف پروژه استادیوم 6 هزار نفره سنندج به 99 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در 15 روز آینده افتتاح خواهد شد که هدیه ای از سوی دولت تدبیر و امید به مردم کردستان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر در سفر استانی خود به استان کردستان در مراسم ویژه روز زن اظهار داشت: در مدت اخیر بیش از 120 پروژه ورزشی در سطح استان کردستان به بهره برداری رسیده که حتما این زیرساخت ها در آینده تاثیرات مهمی در نشاط و شادابی و سلامت و افتخار آفرینی ورزشکاران خواهد داشت. تلاش داریم در یک سال و نیم عمر باقیمانده دولت تدبیر و امید تمام پروژه های ورزشی نیمه تمام استان را تکمیل کنیم و به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: همینجا اعلام می کنم که در تمام پروژه های ورزشی استان کردستان و کل کشور بانوان حق کاملا برابر با آقایان دارند و باید از 50 درصد زمان آن استفاده کنند.

سلطانی فر گفت: با توجه به سیاست گذاری رییس جمهور محترم در ابتدای دولت یازدهم خوشبختانه بر اساس آخرین آمار الان 26 درصد مدیران سطوح مختلف سراسر کشور از بانوان هستند و حتما در چند ماه آینده به مرز 30 درصد خواهیم رسید. همچنین 42 درصد کارمندان دولت هم از بانوان هستند.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای حضور بانوان در استادیوم ها و رویدادهای ورزشی به خصوص رشته های سالنی نداریم و این اتفاق در رویدادهای ملی در حال انجام است. فقط در بعضی مسابقات باشگاهی شاید هنوز ظرفیت آن به دلیل بعضی از حساسیت ها وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: روز حماسی دوم اسفند یک انتخابات بسیار سرنوشت ساز را خواهیم داشت و مثل تمام انتخابات های گذشته مردم با درک صحیحی از شرایط موجود با مشارکت حداکثری در این رفراندوم به اهداف عالی نظام آری بگوییم و دشمنان را ناامید کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز