استقلال و پرسپولیس ویترین خوبی برای مطرح شدن هستند؛

حجازی: رمضانی در استقلال به دنبال پول و مقام نبود/ مجیدی زودتر باید مشکلات را برطرف کند/ همیشه از تیم حمایت می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۶:۱۴:۳۹
کد خبر: ۹۶۷۱۷۴
حجازی: رمضانی در استقلال به دنبال پول و مقام نبود/ مجیدی زودتر باید مشکلات را برطرف کند/ همیشه از تیم حمایت می‌کنیم
بازیکن سابق تیم استقلال گفت: اینکه سرپرست تیم برای حل مشکلات دستش بسته باشد برای نام استقلال خوب نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آتیلا حجازی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و عملکرد آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: در بازی با الاهلی، استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و علی‌رغم  وجود مصدومان بسیار زیاد بازیکنان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در مورد بحث داوری متاسفانه همه دیدیم چه اتفاقی افتاد و چگونه حداقل امتیاز را گرفتند و حق نماینده ایران در این دیدار باخت نبود.

وی افزود: استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد و تیم باید در سه جام تلاش کند و امیدوارم مصدومان هرچه زودتر به ترکیب باز گردند.

حجازی درباره بحث استعفا سعید رمضانی از سرپرستی استقلال گفت: ما در این‌باره صحبت کردیم. او در این مدت تلاش بی‌وقفه‌ای داشت و نشان داد که اصلا دنبال پست و مقام یا پول نیست. استقلال و پرسپولیس ویترین بسیار خوبی هستند برای مطرح شدن افراد و اینکه نامی به دست بیاورند. در حالی که خدمت به باشگاه و هوادران برای برخی اولویت نیست.

ستاره سابق استقلال در ادامه اظهار داشت: سعید معتقد است وقتی کاری از دستم برنمی‌آید و کسی نیست تا برای حل مشکلات تیم با او همکاری کنم بهتر است به خاطر استقلال از تیم کنار بروم. هیچ کس نیست با او مشورت کنم  و هیات مدیره وضعیت مشخصی ندارد و برخی موارد و مسئولیت کار در اجرا تعریف نشد و دست سرپرست بسته است بهتر است کنار باشم. من عشق شهرت ندارم.

فرزند اسطوره باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: اینکه سرپرست تیم برای حل مشکلات دستش بسته باشد برای نام استقلال خوب نیست. سعید فرد دلسوزی است و همه ما آرزوی موفقیت دارم و همیشه از تیم حمایت کرده‌ایم و خواهیم کرد و نتیجه گرفتن استقلال همیشه برایمان از هر چیزی مهمتر است.

مربی سابق استقلال درباره مشکل خط دفاعی در بازی گذشته و انتقادات در این باره نیز گفت: متاسفانه  در استقلال و در بازی آخر با هر حمله حریف تیم دچار چالش می‌شد و معتقدم مشکلاتی در فاز دفاعی وجود دارد و فرهاد باید خیلی زودتر آنها را برطرف کند و بتواند یه شکل قشنگ‌تری در خط دفاعی داشته باشیم چرا که مشکلات تیم در این بخش  پاشنه آشیل استقلال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز