انصاریان در برنامه دورهمی خبرساز شد؛

واکنش هواداران پرسپولیس و استقلال به اظهارات این ستاره سرخابی

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۸:۱۰
کد خبر: ۹۶۷۳۰۱
واکنش هواداران پرسپولیس و استقلال به اظهارات این ستاره سرخابی
ستاره سابق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به همراه یکی از خوانندگان کشورمان شب گذشته میهمان برنامه دورهمی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی انصاریان مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس شب گذشته پنجشنبه اول اسفند 98 برای دومین بار در برنامه دورهمی مقابل مهران مدیری حاضر شد. جالب است بدانیم او یک بار در 28 مرداد سال 1395 میهمان این برنامه داد. اما در برنامه شب گذشته مهران مدیری در یکی دو صحنه چالش های جدیدی را برای این مجری و هنرپیشه فعلی ایجاد کرد.

مدیری در این بخش با این جمله که فضول زندگی کسی نیستم، درباره انصاریان گفت: ولی باید بدانیم که در یک سال پنج قرارداد با پنج تیم امضا می‌کند و از همه آن‌ها پول گرفته و پس نداد.

انصاریان ومدیری

انصاریان در جواب با خنده گفت یکی از آنها از آنها را پس داده و در ادامه افزود: در آن سال 7 بازیکن از پرسپولیس بیرون ماندند. من با پرسپولیس قرارداد داشتم و باشگاه کمی از پول را داد و باقی را نداد. از دو تیم دیگر پیشنهاد داشتم و با آنها قرارداد بستم و پیش قرارداد نیز گرفتم. در آن سال فدراسیون اجازه نداد و من هم پول لازم داشته و پول آن‌ها را ندادم.

در ادامه مدیری به شوخی گفت: همه ما قانع شدیم واگر کوتاه بیام من هم می‌فروشد و می‌خورد.

مدیری در ادامه و در سوال دیگری پرسید شما هم درپرسپولیس بازی کردی و هم در استقلال و آیا این هم از شیطنت بوده یا یک انتخاب بود، که انصاریان هم در این باره توضیح گفت: از تماشاگران استقلال به خاطر یک سال حضور در این تیم تشکر می‌کنم که حاضران در این لحظه او را تشویق کردند و بعد ادامه داد باید از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کنم که دوباره او مورد تشویق قرار گرفت و خودش گفت پرسپولیسی‌ها بیشتر هستند که این جمله او هم یک بار دیگر با تشویق و لبخند قطع شد.

گفتنی است فرزاد فرخ از خوانندگان موسیقی کشور نیز دیگر  برنامه مهران مدیری بود.

نظر شما
پرونده ویژه