عباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم جوان سوریه شانسی مقابل شاگردان شاهین‌طبع نداشت/ قطر برابر ایران تیم دست و پا بسته‌ای نیست

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۷:۲۳:۴۵
کد خبر: ۹۶۷۳۸۹
تیم جوان سوریه شانسی مقابل شاگردان شاهین‌طبع نداشت/ قطر برابر ایران تیم دست و پا بسته‌ای نیست
کارشناس بسکتبال گفت: قطر برعکس سوریه در ترکیب تیم خود تغییری نداده و بنابراین قطعا مقابل تیم ایران دست و پا بسته نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس آقاکوچکی، کارشناس بسکتبال درباره دیدار ایران و سوریه در مرحله نخست انتخابی کاپ آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: همانطور که از قبل هم مشخص بود شاگردان شاهین طبع موفق شدند در خانه سوریه را شکست بدهند. سوریه تیم بسیار جوانی بود اما مقابل تیم ایران تقریبا با همان نفراتی که در رقابت‌های جام جهانی و گزینشی المپیک حضور داشت بازی را انجام داد.

او اضافه کرد: وضعیت تیم ما در مجموع در این دیدار خوب بود. بازیکنان چون در لیگ درگیر بازی بودند همه آماده به نظر می‌رسیدند که فقط احتیاج به هماهنگی داشتند که با برگزاری آخرین اردو هم به هماهنگی رسیده بودند.

آقاکوچکی در مورد دیدار با قطر گفت: ما سال گذشته در رقابت‌های انتخابی جام جهانی با قطر بازی کردیم آنهم خارج از خانه که در این بازی به سختی هم برنده شدیم. در حال حاضر قطر برعکس سوریه در ترکیب تیم خود تغییری نداده بنابراین قطعا مقابل تیم ایران دست و پا بسته نخواهد بود. امیدوارم بتوانیم از امتیاز میزبانی خودمان به خوبی استفاده کنیم و در این دیدار هم برنده زمین را ترک کنیم.

کارشناس بسکتبال درخصوص شرایط تیم‌ ملی برای حضور المپیک توکیو توضیح داد: به اعتقاد من همین که تیم‌ملی ایران به عنوان تیم اول آسیا موفق شد جواز حضور در المپیک را آن هم پس از 12 سال و با یک ترکیب کامل ایرنی به دست بیاورد کار بزرگی است. میدان المپیک مانند هیچ مسابقه‌ای نیست و همه تیم‌ها با قدرت حضور پیدا می‌کنند.  پیش بینی نتیجه امکان پذیر نیست اما مطمئن باشید که به هیچ عنوان زنگ تفریح سایر تیم‌ها نخواهیم بود.

نظر شما
پرونده ویژه