حماسه حضور یازدهم؛

سلطانی فر: در سایه یک حکومت دینی توانستیم فعالیت احزاب را تضمین کنیم/ ببینید

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۶:۲۱
کد خبر: ۹۶۷۴۲۰
سلطانی فر: در سایه یک حکومت دینی توانستیم فعالیت احزاب را تضمین کنیم/ ببینید
وزیر ورزش و جوانان در حسینیه جماران گفت:مردم ما در طول 41 سال گذشته نشان داده اند همواره در همه صحنه های دفاع از حریم و کیان نظام و حاکمیت ملی و تمامیت ارزی با اقتدار ایستاده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از اینکه رای خود را در حسینیه جماران را به صندوق انداخت  در جمع خبرنگاران گفت:تبریک می گویم حضور گسترده مردم را امروز پای صندوق های رأی. هر انتخابات فارغ از اینکه موضوع آن چه باشد و چه فرد و طیف و  گروهی در انتخابات برنده شوند.ریاست جمهوری یا مجلس شورا  یک رفراندوم است برای کل نظام ؛ چون مردمی که می‌آیند شرکت می‌کنند اصل و اساس نظام را قبول دارند برای این که سرنوشت خودشان را تعیین کنند و رقم بزنند بایستی مشارکت داشته باشند و در انتخابات شرکت کنند.

مقام عالی ورزش کشور در ادامه افزود: ما بارها اعلام کردیم، مهم‌ترین پیام ما و دستاورد ما برای دنیا مردم سالاری دینی است. توانستیم در سایه یک حکومت دینی توانستیم احزاب و فعالیت گروه های سیاسی را تضمین کنیم  در سایه یک حکومت دینی توانستیم انتخابات آزاد برگزار کنیم و توانستیم NGO ها و مشارکت مردم را در قالب سازمان های مردم نهاد تحقق دهیم و در سایه  یک حکومت دینی توانستیم فعالیت رسانه های آزاد را تأمین و تضمین و حمایت کنیم.

عضو هیات دولت در همین رابطه تاکید کرد: مردم ما در طول 41 سال گذشته نشان داده اند همواره در همه صحنه های دفاع از حریم و کیان نظام و حاکمیت ملی و تمامیت ارزی با اقتدار ایستاده اند و حضورشان هواره تضمین کننده امنیت و عزت و اقتدار ملت است.

سلطانی فر در پایان خاطر نشان کرد: من خیلی امیدوارم تا ساعات پایانی امروز به هیمن شکل شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رأی  باشیم. انشاالله با آمار بالای مشارکت دشمنان ما که منتظرهستند، این مشارکت کمرنگ باشد و فشارها را بیشتر کنند انشاالله ناکام و ناامید خواهند شد.

در ادامه می توانید صحبت های مقام عالی ورزش کشور را ببنید:

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز