حماسه حضور یازدهم؛

صالحی امیری: در مقابل دشمن ید واحد هستیم/ تنهال راه برای انتقال صدای ملت صندوق است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۷:۱۱
کد خبر: ۹۶۷۴۴۰
صالحی امیری: در مقابل دشمن ید واحد هستیم/ تنهال راه برای انتقال صدای ملت صندوق است
رییس کمیته ملی المپیک گفت: رأی ما در این فضا یک پیام خارجی دارد که دشمنان بدانند علیرغم همه مسائل و مشکلات و گله مندی ها و نقدهای داخلی ما، در مقابل دشمن ید واحد هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید رضا صالحی امیری بعد از اخذ رای  در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: انگیزه ما  برای حضور دو نکته اساسی بود، علیرغم همه گله مندی ها و نقدهای جدی که  به عملکرد شورای نگهبان وارد است و برداشت ما این است که رویکرد در این دوره  متفاوت بود در حالی که با وجود دشمنان  خارجی ما نیاز اساسی انسجام ملی داشتیم.

وی افزود: باید  توجه کنیم تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت صندوق است . قهر با صندوق هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد بلکه باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی می شود.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت: نکته دوم  این است که ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی و سیاسی با غرب هستیم ، شرایطی که یک ملت در جنگ است الزاما باید اتفاق در داخل داشته باشد . بنابراین رأی ما در این فضا یک پیام خارجی دارد که دشمنان بدانند علیرغم همه مسائل و مشکلات و گله مندی ها و نقدهای داخلی ما ، در مقابل دشمن ید واحد هستیم و انسجام حداکثری داریم و در داخل هم راه و گزینه ای جز صندوق برای انتقال پیام نداریم و تحت هر شرایطی باید مسیر صندوق را دنبال کنیم.

نظر شما