منیژه زیبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعداد بالای مصدومیت‌ها نگران‌ کننده است/ برخی بازیکنان در زمین کثیف بازی می‌کنند!

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۸:۲۱
کد خبر: ۹۶۷۴۷۳
سرپرست تیم‌ ملی حفاری گفت: مصدومیت‌ها واقعا نگران کننده است و باید برای فصل بعد یک برنامه‌ریزی درستی انجام صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ منیژه زیبا، سرپرست تیم‌ ملی حفاری درباره آخرین وضعیت این تیم برای بازی دور برگشت پلی‌آف در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: شرایط کلی تیم خوب است و بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند تا به امید خدا به عنوان اولین تیم بتوانیم به فینال رقابت‌ها صعود کنیم.

او درمورد علت مصدومیت بازیکنان گفت: در بازی مقابل سایپا چه در دور مقدماتی و چه در پلی‌آف بازیکنان ما مصدوم شدند آنهم به بدترین شکل ممکن، در این دیدار سحر پاپی به دلیل برخورد شدید با اعظم آخوندی دروازه‌بان سایپا باید چهار ماه از میادین دور باشد.

زیبا در ادامه افزود: علت اصلی تعداد مصدومیت‌ها واقعا نگران کننده است و باید برای فصل بعد یک برنامه‌ریزی درستی انجام صورت بگیرد. امسال تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی که داشتن تمرینات بدنسازی را پیش از شروع فصل انجام ندادند و به همین دلیل بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی ضعیف هستند و همین موضوع باعث آسیب دیدگی‌های پی در پی می‌شود. البته این را هم بگویم که برخی از بازیکنان متاسفانه کثیف بازی می‌کنند و از قصد روی سایر بازیکن‌ها خطا می‌کنند.

سرپرست تیم حفاری درخصوص شانس قهرمانی این تیم گفت: امسال لیگ با کیفیتی داشتیم و سطح مسابقات واقعا بالا بود. از مصدومیت‌های بازیکنان هم کاملا می‌توان به هیجان بالای بازی‌ها پی برد. خوشبختانه حفاری هم تا این مرحله پر قدرت ظاهر شده و ما امیدواریم بتوانیم قهرمان این دوره از مسابقات شویم.

نظر شما
پرونده ویژه