یدالله محبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم هرکسی دوبنده تیم ملی را تن می‌کند، بهترین نتیجه را کسب کند/ مناسب‌ترین فرد به المپیک اعزام خواهد شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۸:۵۴
کد خبر: ۹۶۷۶۶۱
امیدوارم هرکسی دوبنده تیم ملی را تن می‌کند، بهترین نتیجه را کسب کند/ مناسب‌ترین فرد به المپیک اعزام خواهد شد
آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: امیدوارم هرکسی که دوبنده تیم ملی در المپیک تن می‌کند، بتواند بهترین نتیجه را کسب کند تا افتخاری باشد برای همه هموطنان عزیزمان.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یدالله محبی، آزادکار تیم ملی کشتی درخصوص قطعی شدن سهمیه سنگین‌وزن کشتی آزاد برای کشورمان به خبرنگار برنا گفت: مهم‌ترین مسئله برای تیم ملی کشورمان این بود که با سهمیه کامل به المپیک برود و در سنگین وزن سهمیه نگرفته بودیم، خدا را شکر مثبت اعلام شدن تست دوپینگ دو ورزشکار باعث شد هم تیم ایران عنوان سوم را از آن خود کند و هم در سنگین وزن سهمیه المپیک برای تیم ملی کشورمان به دست بیاید و راه حضور در المپیک هموارتر شود. 

وی افرود: امیدوارم هرکسی که دوبنده تیم ملی در المپیک تن می‌کند، بتواند بهترین نتیجه را کسب کند تا افتخاری باشد برای همه هموطنان عزیزمان. 

محبی اظهار داشت: در آخرین مرحله اردویی که داشتیم، کادر فنی با ما صحبت کرد و نظرشان این بود که بین همین آزادکارانی که در اردو تیم ملی هستند، مناسب‌ترین فرد و بهترین نفر را به المپیک اعزام خواهند کرد. در این خصوص هدف خاص و مشخصی ندارند و برای آن‌ها فرقی ندارد که چه کسی اعزام شود، غلامرضا محمدی اعلام کرد که می‌خواهد بهترین نفر را به المپیک اعزام کند.

آزادکار تیم ملی کشتی گفت: صحبتی درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی یا اعزام به تورنمنت‌های دیگر را من نشنیدم و این موضوع پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد، انشاالله باید ببینیم که در مرحله بعدی اردو چطور می‌شود. حدود 5 ماه تا المپیک باقی مانده و در این فاصله می‌توان آماده شد و به سطح آمادگی مطلوبی رسید اما ما هم دو مرحله اردو بودیم و شرایط خوبی داریم.

نظر شما
پرونده ویژه