استقلال تهران-ذوب‌آهن اصفهان؛

مطهری، ستاره ویژه دیدار امروز/ استقلال می‌خواهد در کورس باقی بماند

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۱:۲۲
کد خبر: ۹۶۷۸۱۴
مطهری، ستاره ویژه دیدار امروز/ استقلال می‌خواهد در کورس باقی بماند
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر و از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال با کسب 33 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و ذوب آهن نیز با 19 امتیاز روی پله دهم ایستاده است. استقلال بعد از شکست مقابل الاهلی عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که برای جا نماندن از کورس قهرمانی محکوم به کسب برد است و شاگردان فرهاد مجیدی همه تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند نماینده دیار زاینده رود را مغلوب کنند و 3 امتیاز را در خانه نگه دارند.

استقلال که به خاطر دو بازی پلی آف و همچنین مسابقات گروهی لیگ قهرمانان، سفرهای زیادی را به خارج از کشور داشته و خستگی های زیاد نتیجه آن بوده، به مانند قبل تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار ندارد و همین موضوع باعث شده تا دست های فرهاد مجیدی و اعضای کادرفنی برای مانور در چیدمان ترکیب اصلی بسته تر از قبل شود.

بی تردید ستاره این روزهای استقلال کسی نیست جز امیرارسلان مطهری که خیلی زود خودش را در تیم جا انداخته و بازیکن محبوب سکوهای آبی شده است. ارسلان که راه باز کردن دروازه رقبا را به خوبی بلد است، برابر تیم سابق خود قرار می گیرد و قطعا انگیزه های زیادی دارد تا مقابل ذوب آهن نیز بدرخشد و به پیروزی احتمالی استقلال کمک کند.

تیم ذوب آهن نیز با هدایت میودراگ رادولوویچ شرایط نسبتا بهتری پیدا کرده اما برای اینکه بتواند وضعیت خود را بهبود ببخشد، تلاش می کند تا در استادیوم آزادی امتیاز لازم را بگیرد و باید دید تقابل دو تیم ریشه دار ایران چه نتیجه ای را در برخواهد داشت.

استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان - ساعت 18:30 - ورزشگاه آزادی

داور: پیام حیدری

کمک داور اول: آرمان اسعدی

کمک‌ داور دوم: مهدی عالیقدر

کمک داور اضافی اول: حسن اکرمی

کمک داور اضافی دوم: علی بای

داور چهارم: امیرمحمد داوودزاده

ناظر داوری: محمدجواد تقی پور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز