سرباز تیم ملی هستم؛

محمدیان: اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنم

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۹:۳۵
کد خبر: ۹۶۷۹۴۴
محمدیان: اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنم
کشتی‌گیر کشورمان در حاشیه تمرینات تیم ملی گفت: بالاترین حسی که مدال گرفتن در المپیک به هر ورزشکاری می‌دهد بالارفتن پرچم ایران و لبخند مردم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسین محمدیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد هنوز سهمیه المپیک برای ایران بدست نیامده است و امیدواریم به امید خدا فروردین ماه در مسابقات قاره ای این سهمیه بدست بیاید.

این کشتی گیر مازندرانی که در مسابقات ایتالیا درخشش بسیار خوبی داشت ادامه داد: خدا را شکر چند اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم و از قبل هم تمرینات زیادی داشتم که باعث شد در ایتالیا نتایج خوبی بگیرم ولی این فقط یک تورنمنت بود و نباید به نتایج آن دل بست. مسابقات المپیک فضای کاملا متفاوتی دارد که امیدواریم آنجا حریفان را شکست دهیم. 

وی افزود: 6 ماه هست که بعد از محرومیتم به مسابقات برگشتم و سرباز تیم ملی هستم تا در هر مسابقه ای صلاح بدانند شرکت کنم. 

او که پدرش دو مدال نقره المپیک را در کارنامه دارد تاکید کرد: از زمان کودکی من همیشه آرزوی پدرم این بود که مدال المپیک داشته باشم و تمام سعیم را میکنم اگر لیاقت داشتم و به این مسابقات رفتم خوشرنگ ترین مدال را آنجا بگیرم. 

محمدیان در پایان گفت: هم خودم و هم کادر پزشکی تمام حواسمان را جمع کردیم تا اشتباهات گذشته تکرار نشود. بالاترین حسی که مدال گرفتن در المپیک به هر ورزشکاری می دهد بالارفتن پرچم ایران و لبخند مردم است و از آنها می خواهیم تمام کاروان ایران را با دعای خیر بدرقه کنند.

نظر شما