سارا قمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تغییر کادرفنی با تصمیم باشگاه بود/ ایراندوست یکی از بهترین مربیان ایران است/ طبیعی است کسی از ما انتظار قهرمانی ندارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۶:۴۵:۱۰
کد خبر: ۹۶۸۰۳۵
تغییر کادرفنی با تصمیم باشگاه بود/ ایراندوست یکی از بهترین مربیان ایران است/ طبیعی است کسی از ما انتظار قهرمانی ندارد
بازیکن تیم فوتبال البرز گفت: هیات فوتبال البرز یک تیم کاملا جوان و کم تجربه است بدیهی است که کسی انتظار قهرمانی از ما نداشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 6 دیدار در حال پیگری می‎شود که در حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم شهرداری بم و هیات فوتبال البرز به مصاف هم خواهند رفت.

سارا قمی،  بازیکن تیم فوتبال البرز، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شهرداری بم تنها تیمی در لیگ بانوان است که هیچی باختی را تا این هفته نداشته است. بنابراین پر واضح است که حتی با اینکه ما در خانه از شهرداری بم میزبانی خواهیم کرد ولی بازهم کار سختی را داشته باشیم.

وی در مورد تغییر کادرفنی تیم هیات فوتبال البرز توضیح داد: این اتفاق با تصمیم باشگاه بوده ما هم احترام می‌گذاریم. بی‌شک ایراندوست یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است که به خوبی هم می‌تواند به تیم ما کمک زیادی کند. همه ما در حال حاضر تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم و با هم هماهنگ برای یک هدف نیز تلاش خواهیم کرد.

قمی درمورد جایگاه احتمالی هیات البرز در فصل جاری لیگ گفت: تیم هیات فوتبال البرز اولین سالی است که در لیگ حضور دارد و طبیعتا در بخش بانوان هر تیمی که سال اولی باشد چندان از او حمایت نمی‌شود اما در مورد تیم ما شرایط کاملا متفاوت بود و خوشبختانه در این مدت به خوبی از طرف باشگاه حمایت شدیم. هیات فوتبال البرز یک تیم کاملا جوان و کم تجربه است بدیهی است که کسی انتظار قهرمانی از ما نداشته باشد اما برای کسب بهترین نتیجه و قرار گرفتن در بین چند تیم اول تلاش خواهیم کرد.

او درخصوص وضعیت داوری‌ها عنوان کرد: به تازگی دوران محرومیتم تمام شده و فعلا تصمیمی ندارم در این رابطه حرفی بزنم. تمام صحبت‌ها بماند برای پایان فصل که لیگ به اتمام می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز